Mad_Max Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 I går fikk jeg UT 2003 i posten fra akersmic.no.Har ikke hatt noe sælig tid til og teste det.Men grafikken er værtfall svine bra hva syntes dere om spillet? jeg har bestandig likt UT Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Demoen er veldig bra ivartfall... Jeg kommer antagelig til å kjøpe meg UT2003 i løpet av neste uke (får også Radeon9700 kortet mitt da :smile:). Det kommer til å bli så bra! Ahhhh! Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Fikk det i dag jeg og! Er ikke så veldig imponert over brettene...kan ha noe med at flertallet av serverne har instaGib, low gravity og altfor mange spillere i forhold til hva brettet er beregnet på. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 jeppz fikk det fra gamesmix idag jeg og. har sitti å spilt fra klokka 12 i dag til nå :smile: begyner å bli litt firkanta i øyene [ Denne Melding var redigert av: pegg på 2002-10-06 00:21 ] Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Ja nå har jeg fått testa det litt.WOW det er sikkelig bra.HEHE nå har man ikke noe fritids problermer med det første :smile: Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Fikk UT2003 på Oslolan å det ble ikke spilt så mye annet der. Synd det ikke ble noen offesiel UT2003 server der for de vi kjørte opp rundt i hallen var det ikke stort te utfordring på. Men det gikk jo an å spille det på nettet lell om man fikk en 2 sekunders lagg en gang i minuttet :sad: Gleder meg til jeg er ferdig på jobb. Da skal jeg springe hjem å sette opp datan å boltre meg der resten av kvelden. Håper å finne noen bra norske servere. Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 (endret) slettet Endret 21. juli 2015 av mjuu Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Denne diskusjonen har vi vel hatt før? :razz: Selv om jeg liker UT2003 veldig godt gleder jeg meg mer til Unreal2, DNF, Deus Ex2, HL2 og andre singleplayerorienterte spill. Men UT2003 er fortsatt et veldig bra spill.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 rvbakken: med den posten så kan du si akkurat det samme om ALLE Quake spillene, Diablo, Warcraft...det blir for dumt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg håper bare at noen litt mer kreative sjeler får oppdraget med UT2K6 hehe. Håper hvertfall ikke at de FJERNER gamemodes slik som i UT2K3.....huff Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 deathmatch i ut2003 er det beste deathmatchet til dags dato nye triks som gjør gameplayet sinnsykt morsomt Lenke til kommentar
DusteBikkje Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Er dessverre skuffet over mappene på ut2k3, demoen hadde noen av de fineste. Det var en del fine maps, men double domination? hva tenkte de på? De skulle ha hatt vanlig domination og de skulle ha hatt aussalt, da ville jeg aldri flyttet meg fra maskinen, og spilt ut2k3 til det hadde tatt livet mitt... Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 (endret) slettet Endret 21. juli 2015 av mjuu Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 prøvd walldodging? eller får du det ikkje til? :razz: Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 prøvde en Deck 16-variant i går. Ganske festlig å spille et klassisk map i ny drakt, bl.a. raskere gameplay. Savner dog den kjære rifla :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå