Gå til innhold

Hjelp til valg av s/h laserskriver

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal snart ut på jobbsøking, og trenger et arbeidsjern til å skrive ut alle cv'ene mine..

Jeg skal derfor kjøpe meg en s/h laserskriver.

Men ser at trenden med blekkskrivere nå er i ferd med å gjelde for laserskrivere også. Dvs. billig skriver, latterlig dyr toner.

Erfaringsvis foretrekker jeg løsninger ala HP hvor toner og trommel er slått sammen i tonerkassetten. Trommelen blir fort dårlig. Kan likegjerne skiftes i samme farten.

Jeg ønsker å finne meg den billigste laserskriveren hvor en tonerkassett koster ca 700,- maks.

Er da klar over at prisen på skriveren går noe opp. Men det er tross alt svært kortsiktig å kjøpe en dritbillig laserskriver for så å ikke ha råd til toner.

Derfor; Med utgangspunt i toner med innebygget trommel til ca kr 700,- (eller billigste) - hvilken skriver kan det da anbefales? Og hvilken pris er det på denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et alternativ er vel en HP 1020 til 1000,-. Fungerer utmerket med f.eks. 32 bits XP.

Ny toner koster litt under 700,- hos f.eks. Komplett og holder for ca. 2500 A4 ark, dvs. ca. 25 øre pr. ark (altså billigere enn blekk).

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Et alternativ er vel en HP 1020 til 1000,-. Fungerer utmerket med f.eks. 32 bits XP.

Ny toner koster litt under 700,- hos f.eks. Komplett og holder for ca. 2500 A4 ark, dvs. ca. 25 øre pr. ark (altså billigere enn blekk).

6112706[/snapback]

Ja så den. Men fant ikke toner til den? Hvor fant du?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det som bruker å følge med er ofte veldig lite, bare sånn demo sak nok til få utskrifter.

6170501[/snapback]

ok, litt teit av dem og ikke oppgi det, siden 635x4 (farge laser jet) blir plutselig prisen egentlig nesten 5000 kr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...