bluntmant Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei Hørte Wu-Tang Clan kommer til Frognerparken den 25. juni på en festival som heter "summer soul". noen som har mer info om dette? priser? billetter? tidspunkt? andre artister? Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Alt jeg vet er at billettene legges ut for salg i dag. Lenke til kommentar
bluntmant Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Alt jeg vet er at billettene legges ut for salg i dag. 6107031[/snapback] Her : Xover.no Endret 15. mai 2006 av bluntmant Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 http://www.ticketmaster.no/html/evinfo.htm...=760400&l=NO&C= imorgen kl9 blir de lagt ut, og ja er wu tang clan som kommer. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Koster en halv høvding men da får du 20-30 sanger av Wu-tang + en del låter fra Er ikke bare hele wu-tang som kommer de drar med seg 3 buddies også som jeg ikke har hørt så altfor mye om. I tilleg har man warlocks, madcon, sofian, loud mouf choir, simon divine, son of light ark manifest og et breakdance show. Hele pakka varer i 8 timer så her får man noe som burde absolutt være verdt penga. Bilettene blir lagt ut i morgen ser det ut som. Egentlig skulle dem komt ut i går ser det ut som Lenke til kommentar
bluntmant Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Er det innendørs eller utendørs? Hvordan er Frogner Stadion som konsertarena? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hvordan er Frogner Stadion som konsertarena? 6113508[/snapback] Lurer jeg også på, har nemmelig aldri vært der. Vurderer å kjøpe billetter. Varer det i 8 timer? Hørte at Wu-Tang skulle spille sist, i 120 min. så blir det da 6 timer med andre artister? Og det er vel mat og drikkeboder etc? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ingen som har noe info? Mange som skal dit? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Er drithypp, men har dessverre ikke spenn... Noen som har noen tips til å snike seg inn? ifølge en vakt der, så skal det ikke være så vanskelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå