vargaz Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) ja, hva synes du? hva kan jeg gjøre bedre? tenker hovedsaklig på design biten, farger osv. hva synes dere? hva kan jeg gjøre for å få det bedre? http//www.Alkine.net se bort ifra Din IP-Adresse er: , skal se hva jeg velger å gjøre med den.. tenkte også å få inn en shoutbox i høyre nedre hjørne... men vet ikke jeg... Endret 15. mai 2006 av vargaz Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Var da Svært lite på den siden. synes heller du skulle bruke html og css uten å gå veien om imageready.. så slipper du en hel haug med tables.. og dette <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> Ser heller ikke banneren på toppen les mer på W3Schools Endret 15. mai 2006 av JFTech Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Headeren er flash, right? Kva skal dei som ikkje har flash gjere då? Du kan ikkje berre drite i dei. Det var kanskje litt mykje grått, og eg har ikkje interesse at å vite ip'en min. Serriøst, er du sponsa av Konami? Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 En rollover i menyen hadde vært greit.... Og, ja din ip er: er uinteressant.... Skal jeg finne den, finnes det andre metoder. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) - MARGIN! Teksten ligger nesten oppå kanten. Legg til 15-20px margin, så blir det mye bedre. - Ikke bruk "Times New Roman" til websider. Selv liker jeg godt å bruke "Treebuchet MS" til brødtekst. - Lite innhold? - Jeg har ingen behov for å vite IP'en min - Synes det var litt "overkill" å bruke flash på headeren. Flash på slike informasjonssider kan mange ganger være en "uting", flash kan dog være fint på portefølje-sider o.l. Men, hvis du absolutt vil bruke flash ville jeg kostet på siden en mer dynamisk meny. - Du bør ha mouseover på linkene Karakter: 1 Chuck Norris Endret 15. mai 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Headeren er flash, right?Kva skal dei som ikkje har flash gjere då? Du kan ikkje berre drite i dei. Det var kanskje litt mykje grått, og eg har ikkje interesse at å vite ip'en min. Serriøst, er du sponsa av Konami? 6107359[/snapback] Starter med å svare deg.. HVA I HELVETTE skriver jeg øverst? du skal drite i den ip saken.. flash.. altså det er flash og det forblir flash! men det kommer til å komme en non-flash og en flash verson.. som en pre-index Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Til alle dere som kommenterer IP.. les hva jeg skriver.. kodingen kan dere også se bort ifra.. det jeg vil vite er.. HVA synes dere om siden design messig.. burde jeg ha valgt andre farger osv.? eventuelle tips... rollover? hvordan fikser jeg det? lese om det på w3..? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Alltid like koselig med sånne kommentarer :\ --- Det han prøver å si er at flash her er totalt overkill! Kunne vel gjort det samme med et gif bilde, men selve efekten her er såpass stygg at jeg ville ikke brydd meg med det. -- pre-index er en rask måte å miste 40-70%* av potensielle surfere. *tallene er hentet ifra Mitt Hode™, men stemmer nok sån ca -- Design: * Stort og klompete * 3 stygge gråfarger som jeg ikke ser sammenheng mot header eller annet * Stygg header i flash har absolutt noe med design å gjøre * Store klompete reklamer Hvordan skal vi kunne hjelpe deg med å fikse rollover når koden er så grusom? Endret 16. mai 2006 av orsus Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Alltid like koselig med sånne kommentarer :\--- Det han prøver å si er at flash her er totalt overkill! Kunne vel gjort det samme med et gif bilde, men selve efekten her er såpass stygg at jeg ville ikke brydd meg med det. -- pre-index er en rask måte å miste 40-70%* av potensielle surfere. *tallene er hentet ifra Mitt Hode™, men stemmer nok sån ca 6112970[/snapback] ekke no side som akkurat skal hente hits, er en side som det skal hentes en karakter på.. og læreren ser vel hovedsaklig på designen.. tror han har lite peil på koding osv. for det er umulig å få noe hjelp... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Headeren er flash, right?Kva skal dei som ikkje har flash gjere då? Du kan ikkje berre drite i dei. Det var kanskje litt mykje grått, og eg har ikkje interesse at å vite ip'en min. Serriøst, er du sponsa av Konami? 6107359[/snapback] Starter med å svare deg.. HVA I HELVETTE skriver jeg øverst? du skal drite i den ip saken.. flash.. altså det er flash og det forblir flash! men det kommer til å komme en non-flash og en flash verson.. som en pre-index 6112935[/snapback] Ingen vits med flash på en sånn side da. For hver gang noen laster inn sider må de laste inn en tung flashheader. Hvis du absolutt MÅ bruke flash kan du i det minste gjøre mer utav det som f.eks å legge en mouseover på linkene. Hadde flahgreiene vært über-fancy slik at jeg omtrent hadde falt ut av stolen hadde det vært noe annet. Uansett, hvorofr fjerner du ikke bare den ip-greien da? Litt mer kritikk: + Klumpete og kjedelig design + For grått, misforstå meg rett grått kan være pent hvis det er gjennomført. + Knapper som ikke passer inn i det hele tatt Endret 16. mai 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 pga. at jeg har vært hjemme og ikke orket å gjort noe? altså ip saken skal bort, det er ikke noe tvil.. men det var bare for å se om den funket.. uansett synes du jeg bør gjøre mer utav flashen? jaja.. vi får se.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 http://home.no/tradept/ sånn.. noe nytt er oppe.. noen kommentarer? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 * Savner en rollovereffekt på knappene i menyen øverst. * De samme knappene gir meg en følelse av litt hardt komprimert jpeg. * Jeg synes de forskjellige boksene i gråtoner flyter litt inn i hverandre, kanskje prøve en ramme eller noe rundt de for å skille de litt? * Reklamen passer veldig dårlig, den tar for mye plass og passer ikke inn i designet. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Oppdattering på http://www.alkine.net ... hva synes dere nå? *Driver på å skal ta litt redigering på banneren *Rollover effekter er på vei.. "tror jeg" Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Synes gråfargen på bakgrunnen (helt bakerst) er stygg. Hva med et slags mønster, eller en farge, men noe som ikke trekker oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Kjempe lurt å ha teksten som bilde istedenfor tekst. Gjør det jo mye lettere å redigere! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 vargaz: Kvifor høyrer du ikkje på kva vi seier? Viss noko av resposen vi gir deg ikkje er god noko for det, kan du holde kjeft, eller rykke og reise. Uansett kor fast du står på at falsh er "kult" her, så er flash overkill for ein enkel meny, og du kunne like enkelt gjort det med HTML+CSS. Anyway, fargene er keisame, og du burde freshe dei opp litt. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Visst du ikke ser, så er flash borte, visst du ikke ser så er fargene blitt byttet om på. Tekniske ting orsus, som at teksten er et bilde trenger du ikke å bry deg om orsus.. ettersom at dette bare er en testside ennå så har jeg ikke orket å slicet ut mer enn strengt tatt nødvendig... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Synes gråfargen på bakgrunnen (helt bakerst) er stygg. Hva med et slags mønster, eller en farge, men noe som ikke trekker oppmerksomhet? 6126472[/snapback] Du er btw. førstemann til å klage på den nye bakgrunnen.. den har falt i smak til de andre som er blitt spurt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå