Heilage Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei. Jeg skal starte et lite prosjekt med surround-lyd. Jeg har en litt eldre Pioneer-receiver, men høyre bakkanal er ødelagt, så jeg regner med at jeg enten må ha ny receiver eller fikse kanalen. Har noen noe bra forslag til receivere, ikke sånn veldig bra, og i ålreit prisklasse? F.eks. 2-3000 kr? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Til den prisen får du nok ingen ny kvalitetsreciever. Jeg ville sjekket ut noen brukte recievere fra NAD eller H/K. Avforum's "Avtorget" og Finn.no er gode steder å starte letingen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Okai, skal sjekke. Takker for svar. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hvis du har råd å gå opp til 3450 kr,så er Pioneer VSX-915 en svært bra reciver i forhold til prisen. Den ble valgt til årets surroundreciver i budsjettklassen av Lyd&Bilde. Hvilke høyttalere har du? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Hvis du har råd å gå opp til 3450 kr,så er Pioneer VSX-915 en svært bra reciver i forhold til prisen. Den ble valgt til årets surroundreciver i budsjettklassen av Lyd&Bilde.Hvilke høyttalere har du? 6108147[/snapback] Har litt høyttalere herfra og derfra, blant annet fem Empire-høyttalere og noen håndlagde i Jara-tre. Takk for tipset! Det så virkelig bra ut! Jeg skal altså lydsette et lite rom. Ikke en hel stue. Jeg gidder ikke å bruke masse penger på høyttalere jeg ikke trenger. Endret 15. mai 2006 av Marley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå