robiwan Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Har prøvd forskjellige n64 emulatorer på xbox og syntes ingen fungerer serlig bra. Noen som har andre erfaringer? Prøvde donkey kong i går, på den ene var grafikken og lyden helt fæl, på den andre ville ikke spillet laste i det hele tatt, og på den tredje var det litt grafikk feil og spillet gikk veldig sakte... Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 kjennesgjerning at emulatorer suger, men dette er litt i en gråsone å diskutere på forumet (eller er det rett og slett ikke lov?) så kanskje du skal gjøre klart at du eier spillene selv osv? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 kjennesgjerning at emulatorer suger, men dette er litt i en gråsone å diskutere på forumet (eller er det rett og slett ikke lov?) så kanskje du skal gjøre klart at du eier spillene selv osv? 6113512[/snapback] Eh... Emulering er vel lov det. Hvis man har kjøpt spillene må man jo kunne gjøre som man vil med dem? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) siste jeg skrev i posten:) Men uansett er det en grånsone, stor noe om det i rettningslinjene (uten at jeg husker hva). Og nei man kan ikke gjøre hva man vill med dem, les sluttbrukeravtalen når du installerer, ganske mange ting man IKKE kan gjøre (slev om man burde kunne) Endret 18. mai 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 siste jeg skrev i posten:) 6125232[/snapback] Hehe.... litt sløv etter en tøff 17.mai feiring =) Lenge siden jeg har lest gjennom forumsrettningslinjene, så jeg veit ikke hva som står det jeg heller, men kan du ikke bare sende en PM da, hvis du har noen innspill til topicen... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det finnes en nintendo64 emulator for pc som er veldig bra... Project64. Den kjører de fleste spill uten grafikk, lyd eller andre problemer. Alt du trenger i tillegg er en billig joystick med nok knapper på Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det finnes en nintendo64 emulator for pc som er veldig bra... Project64. Den kjører de fleste spill uten grafikk, lyd eller andre problemer. Alt du trenger i tillegg er en billig joystick med nok knapper på 6125450[/snapback] Får du fullscreen der da? Trådstarter, se PM. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Der får du fullscreen og du kan bestemme hvilken oppløsning du vil ha i fullskjerm... project64 har også mulighet for AA (antialiasing) og AF (anisotropisk filtering). Jeg har brukt project64 i noen år nå og jeg har hatt minimalt med problemer. Kjører Ocarina of Time, Majora's Mask, Castlevania, Mario64, Mario Kart 64, Turok og Goldeneye uten problemer (jeg har hvertfall ikke funnet noen). Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 fikk aldri den jeg prøvde på xbox til å fungere (var vel project64) men prøvde aldri noe serlig heller. Med tanke på rettningslinjer er det vel piratkopiering og emulatorer jeg tenker på, vet bare at andre liknende tråder har blitt stengt (om jeg husker riktig) men denne har jo vært åpen en stund. ingen som kan linke til et sted med noen gode FAQs eller slikt for project64? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 par spørsmål: kan man ikke bruke tastatur?? eventuelt 360 controller med kabel. kan man spille online med det, finnes sikkert noen emulatorer som kan det, men kan den det?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 par spørsmål: kan man ikke bruke tastatur?? eventuelt 360 controller med kabel. 6125840[/snapback] Joda, men da får du ikke den analog følelsen Lenke til kommentar
ShadowWolf Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Har et problem som går meg på nervene på prosject64 på PC! Når jeg spiller så hakker lyden no sykt mye, noen ganger skurrer den også! Noen som vet hva problemet skyldes? musikk og andre spill fungerer bra ellers på PCen! Endret 26. desember 2006 av ShadowWolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå