Saddlefall Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Heisann godtfolk Lurer på om noen kjenner igjen denne hunden.. om det er en tegneserie eller noe. Har nemlig valgt den som hovedperson i en liten 3D animasjonsfilm jeg skal lage.. og det hadde vært fint om jeg kunne fått tak i litt mer referansemateriale for modelleringen. Bilde: Takk for svar! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Heisann godtfolk Lurer på om noen kjenner igjen denne hunden.. om det er en tegneserie eller noe. Har nemlig valgt den som hovedperson i en liten 3D animasjonsfilm jeg skal lage.. og det hadde vært fint om jeg kunne fått tak i litt mer referansemateriale for modelleringen. Bilde: Takk for svar! 6106278[/snapback] Den har jeg sett før! ikke helt sikker hvor jeg har sett den, mulig den er fra cartoon network. Jaja, jeg var ikke mye til hjelp Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Takk for svar Skal prøve å poste på noen andre fora og se hva som skjer. Her er forresten bikkja jeg lager (stor snute FTW) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har hørt om stor snute, men med den der så tippern jo over. Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hang ikke den gule hunden der med en stor langhåret, grå treg hund da? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Jo, det var det første jeg tenkte på. Husker jeg så på det hele tiden før. Husker ikke hva tegneserien heter. Se på cartoonnetwork.nu, og se om du finner noe. Endret 22. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Dere tenker nok på Two stupid dogs, morsom serie men virker som det er feil hund. Mener å ha sett den hunden et sted, hmmmm, klør meg i hodet og tenker en stund.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hmm. Det lignet veldig da. Men nå som du sier det så kan jeg huske å ha sett den bikkja et annet sted også. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Haha! Husker jeg digga den "Two stupid dogs" før. Jeg ville gjort snuten mindre og kroppen litt rundere nederst. så bikja får litt ølvom. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Nei snuten skal være altfor svær, overdrivelse er bra Spurte på et cartoon network forum, og fant ut at det ikke var hunden fra two stupid dogs. Tror rett og slett det bare er ei random bikkje noen har tegna. Sånn ser'n ut nå hvertfall Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) haha, en skikkelig kongehund du har mekket må jeg si Skikkelig artig var den. Flink du! Endret 30. mai 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Litt OT: Holder på å laste ned 1.17GB med Two Stupid Dogs. Har sett én episode til nå. Herlig! Greit kvalitet også : Endret 31. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå