Zeph Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hadde ikkje forventa anna eg, i lag med orginale høgtalarar er det sjeldan du merker noko forskjell ved å bytte spelar, spesielt om du bytter frå ein billig sak til billig sak. Dei fleste her tenker nok forsterkar og nye høgtalarar i forbindelse med ny spelar, og der er det som eg har lese: Drit inn, drit ut. Ser ikkje at folk har kritisert spelaren så voldsomt eg. Endret 6. juli 2006 av zeph Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Mulig jeg satt det litt på spissen, hehe, men jeg tror uansett at folk som kjøper en såpass billig spiller ikke stiller større krav enn meg og da er et jo dumt at de unngår et produkt bare pga andres synsing selv om det er mer enn bra nok til deres bruk. Blir jo bortkasta penger for mange som sitter med originalhøyttalere å bruke 2000 hvis noe til 500 gir samme nytten. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hadde ikkje forventa anna eg, i lag med orginale høgtalarar er det sjeldan du merker noko forskjell ved å bytte spelar, spesielt om du bytter frå ein billig sak til billig sak. 6447621[/snapback] Vil påstå at det er ganske stor forskjell fra billig spiller til billig spiller også, kanskje ikke så mye på bare lydkvalitet, men hvertfall på effekt. Kjøpte i min tid den billigste sony spilleren de hadde på elkjøp, kosta vel en tusenlapp, denne låt tragisk.. null effekt i den integrerte forsterkeren. etter et par uker fikk de inn en jvc spiller til samme prisen, byttet da til denne (hovedsakelig av estetiske grunner da.. ) men ble overrasket over hvor mye mer kraft det var i den saken iforhold til sony spilleren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå