Spartan Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Se her. Sikkert ikke så bra lyd, men men.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Kraftig forsterkerdel på 4x40 Watt ser til at lyden i bilen blir kraftfull og klar til og med med bilens originalhøyttalere. Jaja, om dei seier så... Endret 15. mai 2006 av zeph Lenke til kommentar
Defus Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 tja, hvis du skal bytte ut kasettspilleren slik at ungan kan høre på kaptein sabeltann cden så er vel den der bra nåkk.. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Bilstereon min skal aldri spille Kabelsatan. I bilen min er det min musikk som gjelder. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Billig var det jo.. Men ville nok heller gått for en av de mer annerkjente spillerne de hadde der. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Bilstereon min skal aldri spille Kabelsatan. I bilen min er det min musikk som gjelder. 6106815[/snapback] Er man full nok, og musikken høy nok så er Kaptein Sabeltann partymusikk det. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja, det er rart hva folk mener er bra musikk når de er på en snurr Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Kaptein sabeltann er bra :!: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Kabelsatan hehe Joa... egner seg nok ikke til noe mer en lydbøker og denslags vil jeg tro Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Se her. Sikkert ikke så bra lyd, men men.. 6106253[/snapback] Lol, ja helt klart norges billigste. Og kvaliteten er vel også i stil med prisen tenker jeg - men greit for bestefar som skal høre på p1 på vei til kiwi minipris. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 har bestilt denne spilleren nå, har ikke all verdens forventninger men den skal jo bare brukes i en 95 modell caravelle med elendig originaltanlegg på dashbordet. Vil tro høyttalerne er begrensninga. Hovedsaken er at jeg får kjørt MP3 CDer og høre radio. Lenke til kommentar
Fjolla Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Billig og stygg.... Jaja. Tipper den er en hit i Norges døveforbund! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 har bestilt denne spilleren nå, har ikke all verdens forventninger men den skal jo bare brukes i en 95 modell caravelle med elendig originaltanlegg på dashbordet. Vil tro høyttalerne er begrensninga. Hovedsaken er at jeg får kjørt MP3 CDer og høre radio. 6423956[/snapback] Ser frem til å høre hva du synes om den etterhvert da Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 skal si fra! det er uansett "bare" snakk om 349kr + frakt så jeg synes det er verdt risikoen. Skal godt gjøres å finne noe like billig brukt, ihvertfall med MP3 som er et must. Og hvis dere visste hvor rævva høyttalere jeg har tror jeg dere skjønner meg Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 De har jo faktisk andre produkter enn den som var linket til også da, alt kan vel ikke være så dårlig Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Billig og stygg.... Jaja. Tipper den er en hit i Norges døveforbund! 6424629[/snapback] Hehe, ikke går det å drikke den pen heller :!: Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Nye norske firmaet LYDLØS funker fett:D:p..haha Lenke til kommentar
Fjolla Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Billig og stygg.... Jaja. Tipper den er en hit i Norges døveforbund! 6424629[/snapback] Hehe, ikke går det å drikke den pen heller :!: 6429797[/snapback] :!: Nei, du sier noe. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Nå har jeg testet den litt og virker helt kurant. Tar inn radioen akkurat som andre radioer og spiller MP3 cder brent på billigplater (blanke på spindel) Samme lydkvalitet som før med originalhøyttalerne. Helt greit til vanlig bruk for vanlige folk med vanlige behov i bilen. Driter i at den er stygg, jeg ser heller på andre ting når jeg kjører Prisen har forøvrig steget til 549 kr nå.. Kan ikke folk heller basere seg på erfaringer eller tester istedet for å dømme produkter nord og ned bare fordi det er billig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå