Teodor1979 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Har prøvd å søke i forum men finner ingen tråder som omhandler NVIDIAS G80. Lurer på å oppgradere systemet mitt med enda et XFX 7900GT XXX, men greit å vite om G80 er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Har prøvd å søke i forum men finner ingen tråder som omhandler NVIDIAS G80. Lurer på å oppgradere systemet mitt med enda et XFX 7900GT XXX, men greit å vite om G80 er rett rundt hjørnet 6106211[/snapback] Ryktet sier juni/juli, men ATi har sagt at deres oppfølger til 1900XTX blir ut på høsten engang, så kanskje nvidia roer an litt til tidlig høst..? Men hvem vet. Håper iallefall nvidia fortsetter med markedsføringen de har gjort så langt, slik at kort er i butikkhyllene på lanseringsdagen (Og det blir mulig å forhåndsbestille, jeg skal ha to stk ). Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Takk for svar! Hmmm... Skal, skal ikke... Endret 15. mai 2006 av TXD1979 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ryktet sier juni/juli, men ATi har sagt at deres oppfølger til 1900XTX blir ut på høsten engang, så kanskje nvidia roer an litt til tidlig høst..? Men hvem vet. Håper iallefall nvidia fortsetter med markedsføringen de har gjort så langt, slik at kort er i butikkhyllene på lanseringsdagen (Og det blir mulig å forhåndsbestille, jeg skal ha to stk ). 6106231[/snapback] Kan bekrefte at de kommer til å fortsette med kort på lager samme dag som lanseringen Kan avkrefte det blir noe lansering i juni/juli. Blir senere på høsten. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Ryktet sier juni/juli, men ATi har sagt at deres oppfølger til 1900XTX blir ut på høsten engang, så kanskje nvidia roer an litt til tidlig høst..? Men hvem vet. Håper iallefall nvidia fortsetter med markedsføringen de har gjort så langt, slik at kort er i butikkhyllene på lanseringsdagen (Og det blir mulig å forhåndsbestille, jeg skal ha to stk ). 6106231[/snapback] Kan bekrefte at de kommer til å fortsette med kort på lager samme dag som lanseringen Kan avkrefte det blir noe lansering i juni/juli. Blir senere på høsten. 6106369[/snapback] Veldig sikker her Raptor Har du link til noen kilder? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Raptor,15/05-2006 : 11:06]Ryktet sier juni/juli, men ATi har sagt at deres oppfølger til 1900XTX blir ut på høsten engang, så kanskje nvidia roer an litt til tidlig høst..? Men hvem vet. Håper iallefall nvidia fortsetter med markedsføringen de har gjort så langt, slik at kort er i butikkhyllene på lanseringsdagen (Og det blir mulig å forhåndsbestille, jeg skal ha to stk ). 6106231[/snapback] Kan bekrefte at de kommer til å fortsette med kort på lager samme dag som lanseringen Kan avkrefte det blir noe lansering i juni/juli. Blir senere på høsten. 6106369[/snapback] Veldig sikker her Raptor Har du link til noen kilder? 6109097[/snapback] Ja, jeg vil gjerne også vite hvorfor du virker så skråsikker... -Stigma Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Veldig sikker her Raptor Har du link til noen kilder? 6109097[/snapback] Hvis du ser på profilen hans så er han en nVidia Beta tester Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Har lett etter info om G80 siden jeg vurderer å kjøpe ny PC snart. Eneste jeg har kommet fram til er at det kanskje kommer et kort i Juni engang. Men tviler på at det er G80, heller en G71 versjon med støtte for DX10. http://forums.tweakguides.com/showthread.php?t=2607 Her finner du mer info. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Kan bekrefte at de kommer til å fortsette med kort på lager samme dag som lanseringen dette er vel en overdrivelse, synest ikke det skal telle at de slipper noen få kort på lanserings dagen og så er det tomt i 2 måneder....( setter litt på spissen her) de har ikke hatt noen bra lansering siden 7800 gtx for 1 år siden. så vill man ha g80 ville jeg lagt inn forhonds bestilling så snart man så noe i net-butikkene. noe jeg er veldi spent på er hvordan effekt forbruket blir, de har gådd laaaaaangt fremfor ati der Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Veldig sikker her Raptor Har du link til noen kilder? 6109097[/snapback] Hvis du ser på profilen hans så er han en nVidia Beta tester 6109230[/snapback] Aha... :!: Da trenger jeg ikke spør mer Lenke til kommentar
HKS Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Raptor,15/05-2006 : 11:06]Ryktet sier juni/juli, men ATi har sagt at deres oppfølger til 1900XTX blir ut på høsten engang, så kanskje nvidia roer an litt til tidlig høst..? Men hvem vet. Håper iallefall nvidia fortsetter med markedsføringen de har gjort så langt, slik at kort er i butikkhyllene på lanseringsdagen (Og det blir mulig å forhåndsbestille, jeg skal ha to stk ). 6106231[/snapback] Kan bekrefte at de kommer til å fortsette med kort på lager samme dag som lanseringen Kan avkrefte det blir noe lansering i juni/juli. Blir senere på høsten. 6106369[/snapback] Veldig sikker her Raptor Har du link til noen kilder? 6109097[/snapback] Ja, jeg vil gjerne også vite hvorfor du virker så skråsikker... -Stigma 6109222[/snapback] Tre bokstaver... NDA Startegien til nVidia når det gjelder kort for massemarkedet (7900GTX, 7900GT, 7600GS, 7300GT osv) er at det skal være tilgjenglige kort på lanseringsdagen. Det var ikke overflod av 7900GT i starten, men de var mulig å oppdrive ganske kjapt. Husk også at Norge ikker er 1. prioritet (desverre... ) Når det gjelder lekasjer har nVidia blitt mye strengere med det. De var mye slappere før. Det er fremdeles noen drivere som blir lekket nå og da, men det er ikke de som er ute på beta-test. De driverene som lekkes er primært drivere som kortprodusenter lekker. Min oppfatning er at nVidia's PR-sjef i Europa hater "The Inquirer"... Endret 15. mai 2006 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Min oppfatning er at nVidia's PR-sjef i Europa hater "The Inquirer"... er jo vårt eget se og hør.... leser dagleg der jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå