Stian216 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei, jeg har hatt problemer med å overføre musikk til telefonen da filene ikke kan avspilles på telefonen. Jeg forsøkte å oppdatere fw til nyeste, men da fikk jeg en feilmelding og nå er den død. Da jeg forsøkte en gang til fikk jeg beskjed om at jeg hadde nyeste fw. Må jeg i butikken med den, eller kan man gjøre dette selv? mvh fenriz Lenke til kommentar
CrazyKnight Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei. Jeg har selv opplevd det samme, men (uten at jeg nå husker eksakt hvordan menyen så ut) det jeg gjorde, var å be om oppdatering uten å sjekke for eksisterende versjon på mobilen. Altså at den bare skulle kjøres "oppå" uansett. Og det fungerte helt fint. Håper du får det til! :-) CK Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har lastet ned nyeste update service og gjør det programmet sier. Jeg kan holde inne c-knappen til jeg blir blå. USBflashdrivere er installert. Når jeg prøver å oppdatere igjen nå må jeg ha i SIMkort for at maskinen programmet skal virke. Når man oppdaterte fra nettet kunne man velge om man skulle oppdatere fw eller tilbakestille telefonen. Nå hadde det vært fint med den muligheten... Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har lastet ned nyeste update service og gjør det programmet sier. Jeg kan holde inne c-knappen til jeg blir blå. USBflashdrivere er installert. Når jeg prøver å oppdatere igjen nå må jeg ha i SIMkort for at maskinen programmet skal virke.Når man oppdaterte fra nettet kunne man velge om man skulle oppdatere fw eller tilbakestille telefonen. Nå hadde det vært fint med den muligheten... 6106523[/snapback] Hvor kan man laste ned "update service"? Er helt fersk når de gjelder "sånt"..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå