tom waits for alice Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ja, dette er ikke først og fremst et spørsmål om behov, like lite som folk trenger en Ferrari. Dette er en Limited Edition Overkill Super-PC. Hvis folk har lyst og råd, er det helt greit. Om de har bruk for den får bli deres problem. De fleste kjøper ikke GTI-utgaven av Golf heller, men det er jo litt tøft at den finnes. For oss andre kommer den sikkert i mer normale konfigurasjoner (og priser) etterhvert. Så kan vi sole oss i glansen av at "Jeg kunne kjøpt spesialutgaven med 4x7900, men jeg gadd ikke"... Hvis jeg skraper fram 3 x 1 million på Flaxloddet neste lørdag blir saken selvsagt en annen. Da blir det Oblivion på max settings, med super-texture-mods og hele pakken... Geir Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 For oss andre kommer den sikkert i mer normale konfigurasjoner (og priser) etterhvert. Så kan vi sole oss i glansen av at "Jeg kunne kjøpt spesialutgaven med 4x7900, men jeg gadd ikke"... Geir 6113118[/snapback] Viktig å huske på at man må MINST ha en 30" skjerm med skyhøy oppløsning for å få bruk for quad sli.. Til lavere oppløsninger får man faktisk bedre resultat med 2x 1900XTX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå