Gå til innhold

Spill-PC med nytt design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er trolig den råeste (utseendemessig) maskinen jeg har sett på lenge. På dell sine sider er det en video hvor en sier "2.5 millimeter aluminium" som sikkert gjør at den virker ganske massiv og solid.

BTX er også IMO sexy og jeg skulle gjerne både sett og hørt den inni.

Men med mindre de kommer med en slik med midt-på-treet-komponenter til lavere pris enn hva jeg må betale hos komplett blir det nok ikke noe slikt på meg.

EDIT: Og dell får pluss i margen for å ha samplet Prodigy i videoen.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Stussar litt på prisane eg, om eg sett saman ein XPS 600 på Dell.com og Dell.no med identiske spesifikasjonar blir prisane som følger:

USA: $3,800,-

Norge: 34,414,- kr

Om du tar utgangspunkt i dette blir prisen 100 000 kroner....

6106761[/snapback]

Prisen på 10 000 dollars er for X-men Collectors-utgaven. Det kostet faktisk Renegade versjonen av XPS 600 også. det betyr ikke at standardversjonen vil koste noe i nærheten.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Veldig bra design på denne pc`en :)

Skal bli spennende å se hva en litt enklere versjon med f.eks stt 7800GTX kort vil koste?

6108915[/snapback]

Så i bunn og grunn vil du bare ha kabinettet da?

Hva med å lage noe originalt og helt unikt selv? Om du ikke har verktøy eller

peiling kan du jo lage designet selv og betale noen for å lage kabinettet.

Sikkert folk som hadde mer enn gjerne tatt jobben, og kunne gjort en skikkelig

jobb også. Bl.a. via forum som dette.

Lenke til kommentar

De som har rævva full av pæng skaffer seg gjerne slike "penisforlengere" Det er nok en voldsom ytelse i denne boksen, men om et års tid vil sikkert "vanlige" maskiner med noe færre skjermkort være på høyden ytelsesmessig, og da til en mye billigere penge. Men det er sikkert nok av unger som klarer å sippe seg til en slik en. Kabinettet er uansett tøft, tror jeg må finne frem noen panzerstålplater og sveiseapparatet, så skal jeg lage en rippoff av denne, bare tre ganger så stor, minus innschvungene på siden. Det blir sikkert alle tiders.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...