Kenneth Solfjeld Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Fatter ikke poenget med 4 skjermkort i en maskin, om 1 år har vi nye grafikk kort med nye teknologier og mye mere kraft.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Det er trolig den råeste (utseendemessig) maskinen jeg har sett på lenge. På dell sine sider er det en video hvor en sier "2.5 millimeter aluminium" som sikkert gjør at den virker ganske massiv og solid. BTX er også IMO sexy og jeg skulle gjerne både sett og hørt den inni. Men med mindre de kommer med en slik med midt-på-treet-komponenter til lavere pris enn hva jeg må betale hos komplett blir det nok ikke noe slikt på meg. EDIT: Og dell får pluss i margen for å ha samplet Prodigy i videoen. Endret 15. mai 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja den er rå. likte designet. Blir sikkert ikke lenge før vi får se Dell rippoffs på kabinettfronten.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Fatter ikke poenget med 4 skjermkort i en maskin, om 1 år har vi nye grafikk kort med nye teknologier og mye mere kraft.. 6106830[/snapback] folk kjøper det jo, det er vel derfor det kommer. nytteverdi er en annen historie Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Legg den vannrett flat så har du en BMW grill Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Stussar litt på prisane eg, om eg sett saman ein XPS 600 på Dell.com og Dell.no med identiske spesifikasjonar blir prisane som følger: USA: $3,800,- Norge: 34,414,- kr Om du tar utgangspunkt i dette blir prisen 100 000 kroner.... 6106761[/snapback] Prisen på 10 000 dollars er for X-men Collectors-utgaven. Det kostet faktisk Renegade versjonen av XPS 600 også. det betyr ikke at standardversjonen vil koste noe i nærheten. Geir Endret 15. mai 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
AOe Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Legg den vannrett flat så har du en BMW grill Sant nok! HAHA Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Den så faktisk ikke så ille ut, bortsett fra den innovervente bulken. Flott å se gamer kabinett som skiller seg fra de ****** juletrær pcene der det gjelder å ha flest vifter, lys og utstikkende greier på en gang. (ja DET er stygt). Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Bulken er kanskje upraktisk men skaper uten tvil særpreg. Jeg synes også den bidrer litt til en "X"-form; XPS Lekker sak egentlig, iallefall penere enn fks. Alienware etc. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ser ut som en panelovn. 6107097[/snapback] dell ftw! Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Syns ikke designet var så gale jeg Flere bedre bilder her: http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2755&p=3 Lenke til kommentar
wotg Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Veldig bra design på denne pc`en Skal bli spennende å se hva en litt enklere versjon med f.eks stt 7800GTX kort vil koste? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Veldig bra design på denne pc`en Skal bli spennende å se hva en litt enklere versjon med f.eks stt 7800GTX kort vil koste? 6108915[/snapback] Så i bunn og grunn vil du bare ha kabinettet da? Hva med å lage noe originalt og helt unikt selv? Om du ikke har verktøy eller peiling kan du jo lage designet selv og betale noen for å lage kabinettet. Sikkert folk som hadde mer enn gjerne tatt jobben, og kunne gjort en skikkelig jobb også. Bl.a. via forum som dette. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Rent designmessig så er den vel helt grei. Ikke noe å rope hurra for, men iallefall bedre enn de gamle Dell-maskinene. Er litt artig at ferdig pc-produsentene faktisk lager maskiner som ser estetisk pene ut. Vi entusiaster har faktisk litt å si på det store markedet også (tenker på modding og andre som er opptatt av utseende på datamaskinen) Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Råkult kabinett da Men synes fortsatt at Alienware ruler da Edit: Hvor så dere de filmene btw? Endret 15. mai 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Vel, som tiden går så kommer vel mer og mer Alienware preget produkter med tanke på designe osv. Blir bare bedre og bedre dette Men ikke bra nok at jeg ville hatt pcen da, holder meg til goodold slef built! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ved nærmere ettersyn så synes jeg egentlig den grillen var litt plastic fantastic. Men jeg liker at kabinettet lener seg fremover på en måte.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Utrolig stilig kabinett vil jeg si. Kanskje litt "overdreven" spec tho - 4x 7900-kort? Hvem har bruk for sånt? Endret 16. mai 2006 av ahpadt Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 De som har rævva full av pæng skaffer seg gjerne slike "penisforlengere" Det er nok en voldsom ytelse i denne boksen, men om et års tid vil sikkert "vanlige" maskiner med noe færre skjermkort være på høyden ytelsesmessig, og da til en mye billigere penge. Men det er sikkert nok av unger som klarer å sippe seg til en slik en. Kabinettet er uansett tøft, tror jeg må finne frem noen panzerstålplater og sveiseapparatet, så skal jeg lage en rippoff av denne, bare tre ganger så stor, minus innschvungene på siden. Det blir sikkert alle tiders. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå