frankst Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hallo, Jeg har laget et skript, men sliter med å få lagret resultetet til en fil. Kan noen hjelpe meg med dette?? Skriptet er som følger: Set objGroup = GetObject _ ("LDAP://cn=Internett,ou=Tilgangsgrupper,dc=Domenet,dc=no") For each objMember in objGroup.Members Wscript.Echo objMember.Name Next Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Det enkleste er nok å lagre en tekstfil, som kan gjøres som følger: Dim objFile, textFile, strFilePath ' Spesifiser filstien hvor du vil lagre dataene strFilePath = "C:\Test.txt" ' Refererér de ulike objekter Set objFile = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") Set textFile = objFile.CreateTextFile(strFilePath, True) ' Skulle denne koden mot formodning ikke fungere, burde du sjekke om denne linjen er korrekt (spesifiser feilmelding) Set objGroup = GetObject("LDAP://cn=Internett,ou=Tilgangsgrupper,dc=Domenet,dc=no") ' Skriv alle linjene For each objMember in objGroup.Members textFile.WriteLine objMember.Name Next ' Lukk fil textFile.Close ' Rydd opp Set textFile = Nothing Set objFile = Nothing Endret 15. mai 2006 av aadnk Lenke til kommentar
frankst Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Men jeg får det fortsatt ikke til å virke. Hvor er det dette må stå i selve skriptet? (er ikke så god til dette) Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Beklager, jeg var bare såvidt innom forumet på det tidspunktet, og fikk derfor ikke tid til å inkorporere koden din med eksempelkoden. Jeg har nå oppdatert innlegget mitt ovenfor. Lenke til kommentar
frankst Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Takker så mye Nå virker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå