Botten88 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Har dere sett at i flere av de nye musikkvideoene for tiden, at det blir brukt mye Nokia mobiltelefoner? Jeg synes det er litt artig, for jeg liker Nokia godt :!: Har ikke sett så mange andre modeller blir brukt så mye som Nokia. Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det er jo fordi Nokia betaler for å få dem vist da, ikke fordi plateselskapene synes Nokia er noe kulere enn andre. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det er en del av nokia's nye markedsstraegi antar jeg, De tjener ganske rått på dette, selv om prisen de betaler for å få sine modeller vis er nok rimelig drøy. En god strategi av Nokia, spør du meg. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja, sett Nokia i ganske mange nye filmer også... Klart d er betalt reklame fra nokia, men slik har d jo vært i alle år, snikreklame i film er d massevis av vist man begynner å se etter Men tror Nokia gjør smart i å legge penger i slik reklame ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå