Yostone Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har et ikon som blinker i boksen nede til høyre, som sier at jeg er virus infisert.. Det er helt klart ikke mitt virusprogram som sier dette, og jeg får en del pop ups. Jeg har kjørt ad aware og spybot uten at det hjalp. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Når det er slik så er det stort sett bare formatering som hjelper. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Dette høres litt ut som spyquake, les HER for instrukser på hvordan man fjerner det Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Når det er slik så er det stort sett bare formatering som hjelper. 6106098[/snapback] De siste månedene har sikkert femti brukere fått hjelp til å bli kvitt dette uten å formatere. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Flyttes fra Programvare til Sikkerhet. Lenke til kommentar
Yostone Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Takk for hjelpen! Det ser ut som det hjalp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå