spurspower Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Emnet sier det meste.. Hva er hensikten med sikkerhetskontrollen? Endret 15. mai 2006 av spurspower Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 hæh? hvilken sikkerhetskontroll? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Som du ser ut av navnet så er det for at sikkerheten skal være på topp og det vil du vel at det skal være...? Hvilken sikkerhetskontroll du snakker om er et annet spm da.. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 du mene vel når purken har sikkerhetskontroll i samarbeid med NAF? det er for å sjekke om biler er eu-godkjent og at alt er forskriftmessig standard. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Tipper det gjelder den latterlig overfladiske greia på oppkjøringa? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Sikkerhetskontrollen er vel den greia på flyplasser der man må vrenge lommene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Og det postar han i Trafikk-kategorien? La tråden dø om han ikkje har vet til å komme og forklare seg betre. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det spørs hvilken sikkerhetskontroll han mener... sikkerhetskontroller sjenerelt er for å ivareta sikkerheten. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvis han mener sånn "teknisk kontroll" de har langs veiene i ny og ne så skjønner jeg frustrasjonen. Jeg som kjører et 21 år gammelt vrak av en corolla på 4 hjul styrer alltid unna disse kontrollene. Koster så vanvittig mye å i det hele tatt ha bilen ståendes i hagen og enda mer for å kjøre (bensinprisene) at jeg ikke har råd til å holde bilen i sikkerhetsmessig stand. Akkurat hva de tester på disse kontrollene er jeg ikke sikker på, men de kikker ihvertfall på dekkene, og disse har en tendens til å ikke være spesielt bra etter noen år (les 5+ år) kjøring Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Gir du f... i EU-kontroll også? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvis han mener sånn "teknisk kontroll" de har langs veiene i ny og ne så skjønner jeg frustrasjonen. Jeg som kjører et 21 år gammelt vrak av en corolla på 4 hjul styrer alltid unna disse kontrollene. Koster så vanvittig mye å i det hele tatt ha bilen ståendes i hagen og enda mer for å kjøre (bensinprisene) at jeg ikke har råd til å holde bilen i sikkerhetsmessig stand. Akkurat hva de tester på disse kontrollene er jeg ikke sikker på, men de kikker ihvertfall på dekkene, og disse har en tendens til å ikke være spesielt bra etter noen år (les 5+ år) kjøring 6133098[/snapback] Håper ikke jeg møter deg på veien da. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Utrolig mange som gambler med sikkerhet når det gjelder bilkjøring, derfor synes ihvertfall jeg at sikkerhetskontrollene er på sin plass... selv om de tar en del tid fra deg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvis han mener sånn "teknisk kontroll" de har langs veiene i ny og ne så skjønner jeg frustrasjonen. Jeg som kjører et 21 år gammelt vrak av en corolla på 4 hjul styrer alltid unna disse kontrollene. Koster så vanvittig mye å i det hele tatt ha bilen ståendes i hagen og enda mer for å kjøre (bensinprisene) at jeg ikke har råd til å holde bilen i sikkerhetsmessig stand. Akkurat hva de tester på disse kontrollene er jeg ikke sikker på, men de kikker ihvertfall på dekkene, og disse har en tendens til å ikke være spesielt bra etter noen år (les 5+ år) kjøring 6133098[/snapback] Du vet at det ikke er en menneskerett å ha bil, sant? Har du ikke råd, selg/vrak bilen, da gjør du også samfunnet en stor tjeneste. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvis han mener sånn "teknisk kontroll" de har langs veiene i ny og ne så skjønner jeg frustrasjonen. Jeg som kjører et 21 år gammelt vrak av en corolla på 4 hjul styrer alltid unna disse kontrollene. Koster så vanvittig mye å i det hele tatt ha bilen ståendes i hagen og enda mer for å kjøre (bensinprisene) at jeg ikke har råd til å holde bilen i sikkerhetsmessig stand. Akkurat hva de tester på disse kontrollene er jeg ikke sikker på, men de kikker ihvertfall på dekkene, og disse har en tendens til å ikke være spesielt bra etter noen år (les 5+ år) kjøring 6133098[/snapback] Du er selvsagt klar over at ved et ughell kan forsikringsselskap søke regress hos deg (kreve at du betaler alt) og at en trafikkfarlig bil nesten alltid får skylden? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Gir du f... i EU-kontroll også? 6135054[/snapback] Da mister man skiltene etterhvert da Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvis han mener sånn "teknisk kontroll" de har langs veiene i ny og ne så skjønner jeg frustrasjonen. Jeg som kjører et 21 år gammelt vrak av en corolla på 4 hjul styrer alltid unna disse kontrollene. Koster så vanvittig mye å i det hele tatt ha bilen ståendes i hagen og enda mer for å kjøre (bensinprisene) at jeg ikke har råd til å holde bilen i sikkerhetsmessig stand. Akkurat hva de tester på disse kontrollene er jeg ikke sikker på, men de kikker ihvertfall på dekkene, og disse har en tendens til å ikke være spesielt bra etter noen år (les 5+ år) kjøring 6133098[/snapback] Husk, at den dagen du kjører på en person pga de dårlige bremsene dine, at du rygger tilbake og kjører på personen èn gang til. Det kan nemmelig bli jæv.. dyrt for deg, om han overlever, og blir invalid. Det er mye billigere med en død person... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå