Gå til innhold

Hva frykter du mest?

Sidious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk så jævlig at folk en periode (16-1700-tallet?) var så redde at de måtte ha en bjelle og pusterør ned i kisten, i tilfelle de ble begravet levende.

P.g.a. noe som zombieprester bruker til å "rekruttere" zombier, kan man faktisk bli begravet levende, og lives opp igjen. Mye av frykten er basert på det. (Kilde: Populærvitenskaplig blad).

Jeg frykter vel døden, og ellers mislykkethet i livet.

Lenke til kommentar
Jeg frykter ingenting!!  :cool:

Neida - fra spøk til mer piss. Jeg er faktisk tåpelig arachnofobisk av meg av en eller annen grunn. Også er jeg visstnok skrekkelig redd for overnaturlige ting som spøkelser og sånne saker samme hvor teit det høres ut. Pingle jeg veit dere ...

6117822[/snapback]

OT: Se Ghost Hunters du, da ser du virkelige "spøkelser". Det annbefales ikke å ses etter klokka 22.00 :p

Det er en serie fra USA der de jakter på spøkelser i hus o.l. F.eks ene episoda blei alle så drita redde som jobba der at de rømte :dribble:

Lenke til kommentar
Frykter å ende opp som en person ingen liker og ikke vil ha noe med å gjøre... >_<

Så langt går det bra :)

6106465[/snapback]

du kunne jo begynt med å være litt hyggelig når folk har problemer med pc'en sin.

6107417[/snapback]

Hinta du til noe der?

6113256[/snapback]

Det lurte jeg og på... :ermm:

6113285[/snapback]

Ja, jeg gjorde det Jens. Tenker på alle de gangene fortvilte medelever har spurt deg om hjelp når de har problemer med pc'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...