Uderzo Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Personlig er jeg redd for at jeg ikke skal "takle" livet, at jeg ender opp som en taper. 6105846[/snapback] Da er vi to. Ellers så er jeg vel redd for å bli sperret inne. 6106094[/snapback] tre Også er jeg redd at Dotten skal i en vakker dag ta meg på fersken 6106102[/snapback] 4 Insekter, jeg hater insekter *grøss*. Jeg har så mange rare fobier, orker ikke å ramse opp alle sammen Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Aseksualitet. Huff, bare tanken skremmer meg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Frykter å ende opp som en person ingen liker og ikke vil ha noe med å gjøre... >_< Så langt går det bra 6106465[/snapback] du kunne jo begynt med å være litt hyggelig når folk har problemer med pc'en sin. 6107417[/snapback] Hinta du til noe der? ------- Sjøl så er jeg redd for å dø. Det vil si. Jeg vil ikke leve evig, men så lenge jeg kan alikevell. Kan ikke si jeg går å tenker på at man dør en gang i tida, men uansett. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Frykter å ende opp som en person ingen liker og ikke vil ha noe med å gjøre... >_< Så langt går det bra 6106465[/snapback] du kunne jo begynt med å være litt hyggelig når folk har problemer med pc'en sin. 6107417[/snapback] Hinta du til noe der? 6113256[/snapback] Det lurte jeg og på... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Må si at det å knekke nakken og så bli lammet fra halsen og ned resten av livet, er en temmelig gyselig tanke. Vi fikk en påminnelse med fotballspilleren Dagfinn Enerlys tilfelle (vet ikke hvordan det står til med ham nå men) Det måtte være noe av det verste jeg kunne tenke meg. Plutselig ligge der og bli avhengig av andre for alt resten av livet, absolutt alt. Helt forsvarsløs og hjelpeløs, uten kontroll over noenting selv. Og når man tenker på hvor fort det kan skje, er det ganske skremmende 6107250[/snapback] Eller enda verre: helt paralysert, du kan ikke høre, snakke, se eller bevege på noen av dele av kroppen, ikke rynke på øynene en gang. Bare ligge og tenke...I årevis... 100% plante... Værste som kan skje noen... Lenke til kommentar
mammadin Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det jeg tror jeg fryketer aller mest er at du spør om ei dame vil bli på date åsså får du avslag... Også har du vell de vanlige høyder, trange plasser og stygge damer som har lyst på deg. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Redd for: Telefonsamtaler med ukjente mennesker. Jeg hater det! Verste jeg vet. Kvier meg for å ringe posten/offentlige hele tiden! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 redd for at foreldrene mine skal dø alt for tidlig, redd for å ikke kunne være der når de nærmest meg trenger meg, redd for å svikte noen som er avhengig av meg. Generellt redd for å skuffe noen som er glad i meg, og stå igjen alene... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg frykter vel egentlig at jeg ikke greier å få den utdannelsen jeg vil ha, og ender opp med gjeld oppetter ørene, og er helt alene... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Vel, jeg fryker innsekter som kan skade meg, innest inne er vel frykten å dø Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg liker ikke å stå foran store folkemengder å snakke eller fremføre noe.. takler det rett og slett ikke. Ellers så er jeg litt redd for småkryp, ikke så mye. Har litt høydeskrekk opp til en viss høyde, så går det fint over der. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Vel, jeg fryker innsekter som kan skade meg, innest inne er vel frykten å dø 6113970[/snapback] Jeg er ikke overhode redd for å dø... Jeg kan dø i morra, i overimorgen, i dag... osv... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Store folkemengder og ukjente folk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Fra tid til annen hater jeg mennesker, og store folkemengder er litt "skremmende" Liker ikke å gå så mye midt i byen ihvertfall. man kan egentlig ikke gå å tenke på alt som er farlig. Det er farlig å spise. Man kan dø. Det er farlig å _ikke_ spise. Man kan dø. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Å bli tatt i napping! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Å miste mennesket som betyr mest for meg! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Er ikke så fryktelig redd for å dø, det kommer til å skjer en eller annen gang, og jeg har funnet min fred med det. Ingen verdens tanker eller metoder jeg kan holde på med for å ungå det. Ellers er jeg kanskje ikke så veldig redd for noe spesiellt, kanskje småkryp, som er farlige.. Vil ikke bli grønnsak, som nevnt over.. Og jeg dør heller som tomatmakrell i en fjellvegg etter ei mc ulykke enn å ende opp på gamlehjem hvor jeg må drite i pose, og bli matet av andre.. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Frykter # Humler, Bier, genrellt faenskap som sier "bzzz" eller "zumm" # Enorme høyder med lite sikkerhet # At Metal musikken dør ut og at trance, dance, whatever tar over verden. # At Ola Nordman skal bli Achmed Mohammed. # At Norges økonomi går til H*lvete pga vi "må" støtte de stakkars "insert-needy" med så mye penger at Norges befolkning lider mer. # At Microsoft får 100% markedsdominanse. # At USA beholder kontrollen over internetts serverne. # At vi aldri blir å få fiber i hele landet. # At coca cola blir forbudt i Norge # At Danmark innvaderer oss, og påtvinger oss det danske språk. Tja, det bør vell dekke det meste. Endret 16. mai 2006 av Dwagon Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Er livredd for å skade (bilulykke etc) andre slik at de kansje blir noe slik som nevnt ovenfor! Det frykter jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå