Gå til innhold

17 mai 2006 feiring

mb_zzz

Anbefalte innlegg

hva skal du ha på deg 17.mai 2006 og hva skal du gjøre?

skal ha på meg Dress, kansje bunad. får se, alt etter hva dama vil :p

skal gå i tog sammen med folket også er det å kjøre til kiosken og ha seg softis :dribble: etter det så blir det vell å dra til Øksnes Hallen å se på underholdning!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg aner ikke hva jeg skal. Har gått lei av å feire 17. mai, og nå befinner jeg meg i USA, så det er ikke akkurat vanskelig å unngå feiring. Men jeg må vel få med meg "amerikansk 17. mai-feiring" og ta en tur innom det skandinaviske nabolaget her. Tror det er tog og greier.

Skal ha på meg... Skjørt og t-skjorte? Blir nok veldig casual hvertfall.

Lenke til kommentar

Skal i hvert fall ikke ha bunad på meg i år. Hadde den på meg på konfirmasjonen til fetteren min, det får holde :p Gadd ikke ta den med meg hjem fra foreldrene mine heller. Stryking og oppbevaring av bunadsskjorter er ikke helt min sterke side.

Blir vel en tur ut for å se på toget, men gidder ikke gå selv. Så skal jeg spise is :D

Lenke til kommentar

Jeg skal ha på slips, skjorte og dressjakke, så skal jeg ut å gå i tog sammen med andre fra skolen jeg går på. Jeg ser frem til det. Jeg synest det alltid er moro å feire nasjonaldagen. Softis skal jeg nok også kjøpe, om køen ikke er alt for lang da...

Så håper jeg at været er bra nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...