Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Airport express eller annet aksesspunkt?


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg en bærbar __PC__ nå (ikke mac :) ) etterhvert til å ha på hybeln. Der har jeg også en skriver, et stereoanlegg og en internettutgang. Jeg har en god sofa å sitte i, men den er 2-3 meter fra de nevnte teknologiske sakene. Så fikk jeg øye på Apple Airport Express. Er det faktisk slik at jeg kan kople nettkabelen, skriveren og en ledning fra anlegget i denne boksen, og så styre alt trådløst fra PCen? Altså spille mp3 fra iTunes, skrive ut ting og surfe på nettet? Og finnes det noe annet lignende fra andre produsenter? Rent internettmessig, vil denne funke som en slags router da?

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Sånn er det.

 

Jeg skal ha meg en bærbar __PC__ nå (ikke mac :) ) etterhvert til å ha på hybeln. Der har jeg også en skriver, et stereoanlegg og en internettutgang. Jeg har en god sofa å sitte i, men den er 2-3 meter fra de nevnte teknologiske sakene. Så fikk jeg øye på Apple Airport Express. Er det faktisk slik at jeg kan kople nettkabelen, skriveren og en ledning fra anlegget i denne boksen, og så styre alt trådløst fra PCen? Altså spille mp3 fra iTunes, skrive ut ting og surfe på nettet? Og finnes det noe annet lignende fra andre produsenter? Rent internettmessig, vil denne funke som en slags router da?

6105184[/snapback]

Lenke til kommentar

Tviler på det, den funksjonen har ikke jeg lagt merke til i alle fall.

 

Kan tenke meg det blir problemer med forsinkelse i så fall, noe som

ikke er et problem med f.eks. iTunes, men i et heftig spill...well.

 

Uansett en fantastisk velfungerende, velutstyr "alt-i-ett" boks det der.

 

:thumbup:

 

Jeg tenkte mer på lyder som spilles av rett i en nettside, dataspill osv.

6106594[/snapback]

Lenke til kommentar

Det er iTunes som styrer musikken til Airport Expressen, så det er kun iTunes-avspilling som kan høres på stereoen. Fint å slippe windows systemlyder blandet inn i musikken, ikke så fint å ikke kunne kanalisere lyd fra f.eks. spill samme vei.

 

Men sjekk med DVD-Jon, han fixer det sikkert ;-)

 

Stein :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...