Gå til innhold

Trenger nytt skrive-/spilltastatur

Anbefalte innlegg

Jeg er nå lei av å sitte på microsoft-tastatur fra 2003, og skal kjøpe nytt nå :) . Jeg har veldig lyst på G15, men det finnes jo ikke norsk layout? :hmm: Det finnes i svensk, og det går greit tror jeg, men jeg vil ikke ha US.

Men er G15 verdt pengene, eller er det andre tastaturer der ute som er bedre? Btw, jeg liker lcd-skjermen veldig godt, men det er ikke noe must... Og går det ann å få opp cpu-/gpu-temperatur osv på lcd-skjermen? Hvis det går ann er jeg solgt! :dribble:

Forslag mottas med takk :w00t:

EDIT: Og hvis det er noe veldig bra som kommer om ikke så altfor lenge, så kan jeg godt vente en liten stund :yes:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp det går fint det! :) Anbefaler g15- swe edition da.. i det siste er det kommet veldi mye bra til g15 ang. den lille skjermen! cpu usage, temp. osv! Go for it! Vil ha et slikt selv!

PS: Snart kommer det et tastatur hver knapp er en liten ''skjerm'' der du kan legge inn det du måtte ønske av tegn osv.. (fint til spill) .. Husker ikke hva det het da.. linker tas godt imot! :) Det blir ikke billig da!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jepp det går fint det! :) Anbefaler g15- swe edition da.. i det siste er det kommet veldi mye bra til g15 ang. den lille skjermen! cpu usage, temp. osv! Go for it! Vil ha et slikt selv!

PS: Snart kommer det et tastatur hver knapp er en liten ''skjerm'' der du kan legge inn det du måtte ønske av tegn osv.. (fint til spill) .. Husker ikke hva det het da.. linker tas godt imot! :) Det blir ikke billig da!

6105734[/snapback]

Det andre der hørtes veldig dyrt ut :p . Da må jeg vente til g15 kommer på lager da. Det eneste som er synd er at svensk versjon er 250kr dyrere...

Lenke til kommentar
Ja det tastaturet jeg pratet om blir nok ikke for alle og enhver pga prisen, men det blir rått å se på! :) Go for svensk g15! Har brukt både english å svensk, english var vanskelig synes jeg når det kommer til tegnsettingene..

6108404[/snapback]

Jeg lurer på, er det noen som helst annen forskjell en æøå på det svenske tastaturet? Noen forskeller i tegnsetting osv?

Lenke til kommentar
sort keyboard? har et eldgammelt  compaq funker fint, glemt ut feelingen av wavekeyboard.

lettere å se med hvit keyboard.

6112265[/snapback]

Det er jo opplyst da :p . Dessuten er jeg ikke interessert i eldgamle comapaq-tastaturer...

Lenke til kommentar
Har den musematten der (Steelpad 5L). Den er utrolig god (ps. bruker en G5 mus).

sablabra du kan jo slenge på en Logitech G5 mus også :D

ZayCon

6131143[/snapback]

Nå ja, jeg skal ikke ruinere meg helt da :green: . Jeg har en MX510 nå btw :) . Synes den fungerer greit, pappa tok den med hjem fra jobben en dag, og jeg var rask med å stjele den

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Nå ja, jeg skal ikke ruinere meg helt da :green: . Jeg har en MX510 nå btw :) . Synes den fungerer greit, pappa tok den med hjem fra jobben en dag, og jeg var rask med å stjele den

6131156[/snapback]

Har bestilt den jeg og men den har ikke kommet i posten ennå.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...