sablabra Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Jeg er nå lei av å sitte på microsoft-tastatur fra 2003, og skal kjøpe nytt nå . Jeg har veldig lyst på G15, men det finnes jo ikke norsk layout? Det finnes i svensk, og det går greit tror jeg, men jeg vil ikke ha US. Men er G15 verdt pengene, eller er det andre tastaturer der ute som er bedre? Btw, jeg liker lcd-skjermen veldig godt, men det er ikke noe must... Og går det ann å få opp cpu-/gpu-temperatur osv på lcd-skjermen? Hvis det går ann er jeg solgt! Forslag mottas med takk EDIT: Og hvis det er noe veldig bra som kommer om ikke så altfor lenge, så kan jeg godt vente en liten stund Endret 14. mai 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Jepp det går fint det! Anbefaler g15- swe edition da.. i det siste er det kommet veldi mye bra til g15 ang. den lille skjermen! cpu usage, temp. osv! Go for it! Vil ha et slikt selv! PS: Snart kommer det et tastatur hver knapp er en liten ''skjerm'' der du kan legge inn det du måtte ønske av tegn osv.. (fint til spill) .. Husker ikke hva det het da.. linker tas godt imot! Det blir ikke billig da! Endret 15. mai 2006 av Rasch Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Jepp det går fint det! Anbefaler g15- swe edition da.. i det siste er det kommet veldi mye bra til g15 ang. den lille skjermen! cpu usage, temp. osv! Go for it! Vil ha et slikt selv!PS: Snart kommer det et tastatur hver knapp er en liten ''skjerm'' der du kan legge inn det du måtte ønske av tegn osv.. (fint til spill) .. Husker ikke hva det het da.. linker tas godt imot! Det blir ikke billig da! 6105734[/snapback] Det andre der hørtes veldig dyrt ut . Da må jeg vente til g15 kommer på lager da. Det eneste som er synd er at svensk versjon er 250kr dyrere... Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Anbefaler Logitech Media Keyboard Godt å skrive på, taster som ikke lager mye lyd og bra design ZayCon Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Anbefaler Logitech Media Keyboard Godt å skrive på, taster som ikke lager mye lyd og bra design ZayCon 6108173[/snapback] Så greit ut det der, men foreløpig frister G15 litt mer . Prisen var fin da, 250kr Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja det tastaturet jeg pratet om blir nok ikke for alle og enhver pga prisen, men det blir rått å se på! Go for svensk g15! Har brukt både english å svensk, english var vanskelig synes jeg når det kommer til tegnsettingene.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Ja det tastaturet jeg pratet om blir nok ikke for alle og enhver pga prisen, men det blir rått å se på! Go for svensk g15! Har brukt både english å svensk, english var vanskelig synes jeg når det kommer til tegnsettingene.. 6108404[/snapback] Jeg lurer på, er det noen som helst annen forskjell en æøå på det svenske tastaturet? Noen forskeller i tegnsetting osv? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 hmm, er det noen som har bilder av hvordan det ser ut med temperaturer feks? Det ville vært enormt nyttig å kunne se cpu/gpu-temperaturer mens jeg spiller osv. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 den featuren er vel der fra du innstalerer det.. ihvertfall fetteren min hadde det.. kjøpte det i julegave til han. skulle kjøpt til meg selv heller hehe Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 sort keyboard? har et eldgammelt compaq funker fint, glemt ut feelingen av wavekeyboard. lettere å se med hvit keyboard. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 sort keyboard? har et eldgammelt compaq funker fint, glemt ut feelingen av wavekeyboard. lettere å se med hvit keyboard. 6112265[/snapback] Det er jo opplyst da . Dessuten er jeg ikke interessert i eldgamle comapaq-tastaturer... Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Så greit ut det der, men foreløpig frister G15 litt mer . Prisen var fin da, 250kr Ja det er et bra tastatur til en liten pris Men tror nok G15 er bedre til gaming. ZayCon Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Ellers er Saitek eclipse bra til spilling og det er lys på det som går ann og justere Fås med rødt, blåt og grønt lys.... Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Bilder av G15: 1. 2. 3. PS. Bildene er ikke tatt av meg, de er funnet på nettet! ZayCon Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Rått det har lys også Angrer nesten på at jeg kjøpte saitek eclpise Endret 18. mai 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Det ser unektelig fett ut ja! Jeg vurderer å slenge med en slik en også, jeg har aldri hatt en musematte egentlig (nå har jeg en merkelig formet skinnmatte som jeg bruker) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313734...BE-D2583A1CB52E Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Har den musematten der (Steelpad 5L). Den er utrolig god (ps. bruker en G5 mus). sablabra du kan jo slenge på en Logitech G5 mus også ZayCon Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Har den musematten der (Steelpad 5L). Den er utrolig god (ps. bruker en G5 mus). sablabra du kan jo slenge på en Logitech G5 mus også ZayCon 6131143[/snapback] Nå ja, jeg skal ikke ruinere meg helt da . Jeg har en MX510 nå btw . Synes den fungerer greit, pappa tok den med hjem fra jobben en dag, og jeg var rask med å stjele den Endret 19. mai 2006 av sablabra Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 MX510 er en utrolig god mus det å Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Nå ja, jeg skal ikke ruinere meg helt da . Jeg har en MX510 nå btw . Synes den fungerer greit, pappa tok den med hjem fra jobben en dag, og jeg var rask med å stjele den 6131156[/snapback] Har bestilt den jeg og men den har ikke kommet i posten ennå..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå