Laka Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Det slo meg, siden han har 5k meldinger. Virker som han er veldig aktiv ja, men hvorfor var han da ikke tidlig ute? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Det slo meg, siden han har 5k meldinger. Virker som han er veldig aktiv ja, men hvorfor var han da ikke tidlig ute? Det slo meg, hvorfor ble ikke elektrisiteten oppdaget før, eller dampen eller datamaskinen som tilsynelatende er så nyttig. Hvorfor ble ikke jeg medlem tidligere enn det jeg ble? Tipper nok at han ikke visste om forumet før slik jeg heller ikke gjorde. Tullete spørsmål. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Kanskje derfor det ligger under SØPPEL! Du trengte ikke å svare, så slutt å klag! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hvorfor ikke svare herr. Lasse Andre? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg gjorde jo det. Tipper nok at han ikke visste om forumet før slik jeg heller ikke gjorde. Det er mitt svar. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har faktisk vært registrert lengre enn det som er på MrA|... Før kalte jeg mer MR.A, men jeg ble banna av en eller annen for telenor flaming . Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 hva var det jeg skulle si? jo: jeg leste siggen til mr.a: nå har gamlekontoen min blitt unbanna, den heter mra| med 400 meldinger :sad: eller.no sånt Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Betyr det at han egentlig har omtrent 1400-1500 meldinger da? Hmm, på tide å sette inn 6. gir. Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ja... du kan vel si det :smile: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ok da 1200 meldinger :razz: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Snøfte snøfte... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hadde Kjetil kommet endel tidligere, kunne han vel ha nådd 10 000 poster til nå. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 kjetil må være den moderatoren på forumet som spammer mest, slår til og med hartge, og da er det ille :razz: jaja, de moderatorene som stenger poster skriver jo også søppel, deres inlegg har som regel ingenting med topic å gjøre Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 hmmm jeg oppdaget det forumet her i 1998 men jeg begynte ikke å poste i det før i år, så jeg kunne hatt urmange meldinger hvis jeg hadde hatt lyst til det, men har skjønt at det var bytte av forum underveis slik at alle meldinger ble slettet eller noe slikt så det kan være motsatt også :smile: mvh nerd-light Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 btw... hvor lenge har hw.no og forumet eksistert? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Unnskyldninger så og si? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 00:41, skrev fondus:kjetil må være den moderatoren på forumet som spammer mest Kjetil Lura - moderator? Hvordan er det forresten på planeten din for tida? :razz: Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 00:45, skrev MrA|:Unnskyldninger så og si? nja heller bare latskap vil jeg si :smile: dessuten var det jo så som så med internetttilkoblingen før i tiden :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 vet ikke helt om det er sånn, men hvordan har det seg at jeg får sånn gammaathardware-mail hver gang han svarer på meldingene mine da da? tror ikke at han er moderator, tror ikke det, men vi bor tross alt i norge :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå