Iris_L Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Som overskriften sier, så lurer jeg på om noen kan snakre sammen et banner til hjemmesiden min. Størrelsen på banneret må være 750x100 px. Kan dere bruke disse fargene: #114C6E og #C5DAF9 Dere kan også bruke hvit på noe av skriften el.. Teksten skal være: Dyrepraten For alle som elsker dyr Disse vedlagte bildene kan dere bruke Jeg håper at noen orker å sette sammen noe for meg Takk Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Slike ting blir normalt ikke gjort helt gratis da, men kan se om jeg gidder! Liker å tukle i photoshop.. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Slike ting blir normalt ikke gjort helt gratis da, men kan se om jeg gidder! Liker å tukle i photoshop.. 6105735[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Tøffe bilder. Det bildet med undulaten var genialt. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Tøffe bilder.Det bildet med undulaten var genialt. 6117147[/snapback] Takk for det Undulatbildet tok jeg for en liten stund siden da jeg testet ut det nye kameraet mitt Er det noen her som orker å lage et banner eller to? Jeg blir glad for alle bidrag uansett Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg gir opp, har ikke inspirasjon nå! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 skal prøve. er litt opptatt med hjemmesiden min, men skal se om jeg får laget noe i løpet av uka håper det ikke gjør noe at det tar tid. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Tusen takk dere Takk for at du prøvde(?) Rasch Det gjør ikke noe om det tat litt lang tid. Jeg er bare glad for at noen tar seg tid til å hjelpe meg Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Er det noen som har litt tid til overs for å hjelpe meg i dag? Her er flere bilder som dere kan bruke: Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) jobber med ett bilde nå. slenger det opp når jeg er ferdig. kan også forandre hvis det er noe du vil har forandret. edit: her er mitt forslag. Har noen forskjellige (litt like) bilder, men syns dette var det beste. tar imot kritikk. Endret 20. mai 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Det var kjempefint, tusen takk Men kanskje du greier å bruke disse fargene? #114C6E og #C5DAF9 Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) kan jeg godt. de første fargene som var der klarte ikke min photoshpo å finne. :S men jeg gjør ett forsøk. edit: skiftet bare bakgrunn og tekst farge. hvis du vil ha mer forandring er det bare å si ifra. har nettop skaffet meg photoshop cs2, så jeg er ivrig etter å bruke det. Endret 20. mai 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Det var veldig fint... Du er flink som nettopp har skaffet deg photoshop Lag gjerne et som passer til denne siden: http://kunde-dyrepraten.eivindask.net Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) ok, nå ble det litt lettere.hehe skal prøve å få det ti å passe bedre. edit: det banneret som du har er bra det og synest jeg. Men lager jeg også hvis du bare vil bytte. edit2: her er bildene. laget ett par forslag. Tok også å kopierte de inn på siden. så kan du se hvordan det blir. Endret 20. mai 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Prøver litt på noe nå jeg også, hvis du da ikke alt har bestemt deg? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Sånn er det jeg har lagd til nå.... Edit: La til et med litt mer mønster i tilfelle dette er ønskelig Edit2: Å en helside Endret 22. mai 2006 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Takker for alle bidrag Hvis det er noen som ikke har så mye å gjøre, så prøv dere gjerne på dette dere også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå