Gå til innhold

Hva er den siste TV-serien du kjøpte?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Finnes det liknende butikker som kan sende pakker som gave, eller har andre metoder så prisen ikke står på pakken?

Ingen av de særiøse butikkene gjør det. Da må du nok heller ty til Ebay og betale mer for varen. ;)

Vet at DVD Pacific (USA) har hatt litt vilkårlige summer på pakkene sine, men de siste jeg har fått derfra har stemt på cent'en, så den tid er muligens over.

 

Skal man først bestille noe over er det like greit å legge til flere dyre bokser, da Posten skal ha begyret sitt uansett. (er vel 110 og 210 kr nå?)

 

fant ut at det er mulig på Amazon:

 

" If you decide not to wrap your gifts, you can still hide the prices on packing slips for items from Amazon.co.uk. Just leave this box checked. Note that not all merchants are able to suppress prices in this way, so items not from Amazon.co.uk might be dispatched with price information printed even if you leave this box checked."

 

Det var ingen pris på den siste pakken jeg fikk fra Amazon, som var på godt over 200kr. Betalte ingenting ekstra da jeg henta pakken :)

Lenke til kommentar

fant ut at det er mulig på Amazon:

 

" If you decide not to wrap your gifts, you can still hide the prices on packing slips for items from Amazon.co.uk. Just leave this box checked. Note that not all merchants are able to suppress prices in this way, so items not from Amazon.co.uk might be dispatched with price information printed even if you leave this box checked."

 

Det var ingen pris på den siste pakken jeg fikk fra Amazon, som var på godt over 200kr. Betalte ingenting ekstra da jeg henta pakken :)

Hvor finner man denne boksen?

 

Edit: Nvm, fant den.

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar

Måtte ta filmene separert da den ene ikke var på lager selv om det stod in stock. Men har uansett checket boksen at prisen ikke skal være på pakken.

 

Har bestilt Criminal Minds season 5 som skal bli sendt uten pris på pakken, ble totalt 212,- i følge amazon.co.uk's converter.

 

EDIT: Med Free delivery så skal gi beskjed når den er kommet :)

Endret av Cortese
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

24 sesong 7 199 kr

24 sesong 8 199 kr

Family Guy sesong 1-9 750 kr

 

Alle på Cdon

Hvordan er det mulig? :p Sesong 9 av Family Guy ble ferdig for ca en uke siden :p

 

Siste jeg kjøpte var vel Planet Earth på Blu-ray for £15.99 hos Play.com

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Gikk en tur i Oslo i dag, stakk innom Platekompaniet i Storgata.

 

Kjøpte The Pacific endelig på Bluray, beste mini-serien i 2010. Skal kose meg med den engang til sommern. Ikke noe vitsen å rushe å se den nå for min del. 299,- kosta den.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...