Gå til innhold

Hva er den siste TV-serien du kjøpte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amazon.co.uk:

Alias: Complete Season 1 £6.99

Alias: Complete Season 2 £6.99

Joey - The Complete First Season £5.83

Lois And Clark - The New Adventures Of Superman - Season 1 £7.44

Dharma And Greg - Series 1 £3.96

Numb3rs - Season 1 £7.44

Numb3rs - Season 2 £8.33

Rescue Me - Series 1 £9.16

Criminal Minds Season 4 £10.83

Bones - Season 3 - Complete £13.33

 

Amazon.com:

Dark Angel: The Complete First Season $19.99

Dexter: The Second Season [blu-ray] $31.49

Bones: Season 4 [blu-ray] $35.99

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Finnes det liknende butikker som kan sende pakker som gave, eller har andre metoder så prisen ikke står på pakken?

Ingen av de særiøse butikkene gjør det. Da må du nok heller ty til Ebay og betale mer for varen. ;)

Vet at DVD Pacific (USA) har hatt litt vilkårlige summer på pakkene sine, men de siste jeg har fått derfra har stemt på cent'en, så den tid er muligens over.

 

Skal man først bestille noe over er det like greit å legge til flere dyre bokser, da Posten skal ha begyret sitt uansett. (er vel 110 og 210 kr nå?)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Merkelig, på tollvesenets kalkulator blir beløpet "tollfri vare" med CD/DVD valgt, uansett beløp... kommer tollgebyret av at de ikke vet hva pakkene inneholder, bare at det kostet over 200kr?

 

Tollgrensen i Norge er 200 kr, det betyr at alt over 200 kr må fortolles og dette gjøres av et selskap, f.eks DHL, UPS (ups vi mistet pakken din :tease: ), tollpost osv. Det er selve fortollingen de utfører som koster deg penger. Jeg vil tro dette i gjennomsnittet koster mellom 1-400 kr. Det er ikke toll på cder/dvder, fordi vi ikke trenger å beskytte firmaer i Norge som lager dette. Mesteparten blir jo importert. Varer det er toll på, er varer hvor vi forsøker å beskytte det Norske, f.eks. jordbruk, dyr og annet jeg ikke kommer på. De som fortoller for deg, vil også kreve moms for utførte tjenester, iom at alle tjenester i Norge kan momsbelegges. Du kan however fortolle selv

 

Ta gjerne det jeg sier med en klype salt, men jeg tror det er sånn det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...