Gå til innhold

Hva er den siste TV-serien du kjøpte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Family guy sesong 1-8

200 kr stk

Rockline

Sesong 8 er ikke ferdig.

--

 

Bestilte Scrubs s6 i dag.

Kan vel være han snakker om vol. 1-8. Så vidt jeg vet kjører Family guy et veldig rart DVD-release-oppsett med noen ganger to volum per sesong, og andre ganger et volum per sesong.

 

Jeg bestillte futurama s1-s4, American Dad! Vol.1-4, The Simpsons s1, og en Futurama T-skjorte i dag. Alt fra play.com, og det kostet ca. 1150 kroner totalt. Play.com er virkelig billig, og har handlet for noen tusen der i det siste. Mangedoblet seriekolleksjonen min (dog hadde jeg kanskje 8-9 sesongbokser fra diverse serier før, med det siste kjøpet er jeg oppe i 35-ish, og hele listen er som følger:

 

Lost sesong 1-3

Terminator TSCC sesong 1

The Simpsons sesong 1-11

Sopranos sesong 1

Smallville sesong 1-5

Scrubs sesong 1-5

American Dad! sesong 1-4

Futurama sesong 1-4

Band Of Brothers (Blu-Ray).

 

Har (langsiktige) planer om å bestille:

Family Guy sesong 1-7

Dexter sesong 1-3

The Simpsons Movie

Smallville sesong 6-8 (dette får vi se på, har de sesongene jeg liker best allerede)

The Big Bang Theory

Terminator TSCC sesong 2

Jericho sesong 1-2

Scrubs sesong 6-8

Generation Kill

 

Alt som finnes i blu-ray, kommer jeg nok til å bestille i blu-ray.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...