Gå til innhold

11-åring gravid i fylla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Who cares...hennes egen feil..

6104840[/snapback]

Bwahaha. Om en 11 åring (9 åring for den saks skyld) brenner seg på en plate etter at moren har sagt "Ikke vær i nærheten av platene", Da er det hennes egen feil..

Når en unge røyker, drikker og har sex på den alderen..Er det noe seriøst feil med oppveksten og alle apparater rundt.

Men ellers ganske kult skrevet, stå på! Schpaa til deg az.

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar

Hva FAEN er det som feiler folk?! Hvordan kan en jente begynne å røyke som 9 åring, og få sitt første knull som 11 åring, og appåtil bli gravid?! Mens moren "gleder" seg? Og er "stolt"?

Tispe, DET ER NOE GALT MED DEG. Du skulle ikke hatt barn, du er faen meg helt ubrukelig. Noe måtte ha gått veldig galt i oppveksten din. Dattra di er på vei ned, om ikke helt på bunn. Hun er 11 år, røyker 20 om dagen, drikker alkohol, og er gravid.

Og gjett hva? DET ER DIN FEIL.

Fy faen. Slike folk skulle ikke ha hatt barn. Hun kan jo faen ikke være helt klok.

Jævla trailertrash.. Fy faen.. Jeg blir kvalm!!

Lenke til kommentar
Jaja, dette understreker jo simpelthen noe vi vet godt fra før av: Denne verden er gal. Bare idioter røyker mens de går med barn...

6104571[/snapback]

altså.. blandt min foreldregenerasjon var det uvanlig at folk sluttet å røyke mens de var gravide.. og det er få av oss (folk på min alder) som har tatt noe nevneverdig skade av dette...

6105185[/snapback]

Hun slutter vel ikke og drikke heller.

Synest barnevernet burde ta hun med seg. At ikke ungen blir like fucka som mor og mormor..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...