Gå til innhold

11-åring gravid i fylla


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
'Bedre med ei på 10 som blør enn ei på 20 som har gjort det før'

6104787[/snapback]

Eller ei på seks som dør?

6104804[/snapback]

"Jo nærmere null, jo trangere hull"

 

 

_________________

 

Virker ikke som om noen i familien er spesiellt oppegående. Moren som gleder seg til hennes storrøykende datter på 11 skal få barn med en 15 år gammel gutt og hun jenten som mener hun kan bli en god mor fordi "hun har passet lillebrødrene av og til".

Lenke til kommentar
Jenta mener hun er godt forberedt på livet som mor, for hun har passet småbrødrene sine flere ganger.

 

her hører vi hvor moden hun er.

 

fy faen så lol :lol:

 

nok et tegn på modenhet:

- Jeg kan slutte å røyke når som helst, men tror ikke det påvirker svangerskapet, sier hun.

 

hadde kanskje vært en idé å vært sikker. er jo snakk om et barn det her

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Hvis han får barn like tidlig som moren, vil hun være bestemor som 24-åring. Fortsetter trenden med å få barn når de er 12 år, blir jenta oldemor som 36-åring, tippoldemor som 48-åring, tipp-tippoldemor som 60-åring og tipp-tipp-tippoldemor som 72-åring. Lever hun til hun blir 100 rekker hun å bli både tipp-tipp-tipp-tippoldemor og tipp-tipp-tipp-tipp-tippoldemor.

 

Ikke mange som rekker det nei...

Lenke til kommentar
Syke folk. Men who cares. Det er den ungen som alt har fucka til alt som heter studier og lignende for seg selv. Enten det, eller så blir hun som en storesøster for ungen og morra hennes igjen som oppfører seg som mamma.

6104977[/snapback]

 

Skulle tro hun hadde fucka litt for ungen sin også, om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Sexualundervisning i 2. klasse ftw for min del. Virker litt sjukt, men alle er jo happy. Så da er det vel greit? Selvom jenta mest sannsynlig kommer til å angre fryktelig når hun blir eldre.

 

EvoZ: Hvordan kan sultne barn egentlig få kulemage? Alltid lurt på det egentlig :gruble:

Lenke til kommentar
Skulle tro hun hadde fucka litt for ungen sin også, om jeg ikke tar helt feil.

6104991[/snapback]

Hadde ikke overrasket meg. Moren må jo være gal! datra er 12 år, hu veit ikke bedre, men moren burde det. Burde truet ungen til å ta abort eller noe

6105008[/snapback]

Ikke at jenteungen ikke var skrudd nok fra før av, men å tvinge henne til å ta abort som 11-åring vil neppe hjelpe. Hun forstår neppe konseptet "embryo", og vil mest sannsynlig se på det som "Jeg er moren din, og jeg bestemmer at vi skal drepe barnet i magen din!". Barn på den alderen vet sikkert ikke om abort en gang.

Lenke til kommentar
EvoZ: Hvordan kan sultne barn egentlig få kulemage? Alltid lurt på det egentlig :gruble:

6105009[/snapback]

 

De propper i seg seigemenn, melkesjokolade, cola og andre søtsaker når ikke de humanitære organisasjonene eller tv2 nyhetene filmer dem :yes:

 

Eller så var det på grunn av at de kun spiser ris, men det høres jo litt rart ut :hmm:

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...