Gå til innhold

Denne Bærbare PC god nok til CS 1.6?


Anbefalte innlegg

Bor du på vestlandet kan det nok lønnne seg å få tak i coop-pcen. Den er jo helt overlegen til prisen. Kjører nok cs helt fint. Men man må nok være kjapt ute.

6110290[/snapback]

 

 

Den finnes bare i Bergen. Hvis du bor f.eks. i Stavanger så vet jeg ikke om jeg ville kjørt 4-5 timer opp til bergen for å kjøpe en pc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bor du på vestlandet kan det nok lønnne seg å få tak i coop-pcen. Den er jo helt overlegen til prisen. Kjører nok cs helt fint. Men man må nok være kjapt ute.

6110290[/snapback]

 

 

Den finnes bare i Bergen. Hvis du bor f.eks. i Stavanger så vet jeg ikke om jeg ville kjørt 4-5 timer opp til bergen for å kjøpe en pc.

6110320[/snapback]

Og det er ikke sikkert at den er på lager en gang.
Lenke til kommentar
Bor du på vestlandet kan det nok lønnne seg å få tak i coop-pcen. Den er jo helt overlegen til prisen. Kjører nok cs helt fint. Men man må nok være kjapt ute.

6110290[/snapback]

 

 

Den finnes bare i Bergen. Hvis du bor f.eks. i Stavanger så vet jeg ikke om jeg ville kjørt 4-5 timer opp til bergen for å kjøpe en pc.

6110320[/snapback]

Og det er ikke sikkert at den er på lager en gang.

6110331[/snapback]

 

 

akkurat! :tease:

Lenke til kommentar
Hei husker jeg kjørte Betaversjonene av CS på min PII 266 med 64 MB RAM og Voodoo 3 kort helt fint.

Så jeg vil tro vil fungere uten problemer

6104391[/snapback]

Voodoo 3 var vel skjermkort med eget minne, og det førte nok til at det gikk fint. CS 1.6 er nok litt mer krevende enn de første også.

6104450[/snapback]

 

 

Funker ok på Pentium M, 512, Intel GMA900.. Litt lag når du løper rundt i smoke men.

Lenke til kommentar

Ikke sats på en pc med integrert skjermkort. Kan garantere at alle dagens bærbare med dedikert skjermkort kan kjøre CS 1.6 konsant på min 99fps. Har prøvd det med en Amilo Pro V2040 med Radeon X300, og den klarte langt over 100fps, med andre ord smooth. Det er ikke å stikke under en stol at CS 1.6 er basert på Halflife grafikkmotoren fra 1998, altså 8 år gammel teknologi.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Ikke sats på en pc med integrert skjermkort. Kan garantere at alle dagens bærbare med dedikert skjermkort kan kjøre CS 1.6 konsant på min 99fps. Har prøvd det med en Amilo Pro V2040 med Radeon X300, og den klarte langt over 100fps, med andre ord smooth. Det er ikke å stikke under en stol at CS 1.6 er basert på Halflife grafikkmotoren fra 1998, altså 8 år gammel teknologi.

 

Lykke til

6110827[/snapback]

Ja det er nettopp det med at skjermkortet bør ha eget minne.
Lenke til kommentar

Det har vært noen forskjellige, men de har kostet mellom 6000 og 6500. Mulig at det var en som kostet 7k, men alle kunne nok kjøre CS.

 

For all del, disse pcene er gode, men man må følge med i avisene en stund og løpe å kjøpe så fort som mulig hvis man oppdager tilbudet. Blir veldig fort utsolgt. :(

Lenke til kommentar
Det har vært noen forskjellige, men de har kostet mellom 6000 og 6500. Mulig at det var  en som kostet 7k, men alle kunne nok kjøre CS.

 

For all del, disse pcene er gode, men man må følge med i avisene en stund og løpe å kjøpe så fort som mulig hvis man oppdager tilbudet. Blir veldig fort utsolgt. :(

6116756[/snapback]

Bruker ikke tilbudene også å ligge på nettsidene til Coop?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...