Gå til innhold

test om eksterne harddisker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forslaget støttes av meg hvertfall! Virker som det er for lite fokus på å teste eksterne harddisker. Vi kan jo ikke forvente at dere skal skrive om alt heller, men det hadde vært et stort pluss om dere kunne skrevet en stortest av eksterne disker.

Lenke til kommentar

Takk! Hvor lang tid kan det ta før vi kanskje ser en artikkel om emnet?

Pass nå for all del på at dere ikke tester et hav av disker fra samme utvikler. Nå husker ikke jeg flere harddisk -utviklere enn seagate, maxtor og samsung, men om dere f.eks testet 6 disker, kunne det jo vært to fra hver for eksempel og at tre av dem hadde firewire og tre av dem usb -tilkopling. Og at dere da på slutten kom med en konklusjon om hvilken utvikler som per dags dato har de beste eksterne harddiskene og gjerne starte artikkelen med hva fordelene med eksterne harddisker er (og ulempene) evt, kunne det blitt dekket i en egen artikkel.

Lenke til kommentar

Angående eksterne harddisker så har vi ingen konkrete planer enda. Så det kan ta kort tid, eller det kan ta noe lengre tid.

Når det gjelder bærbare datamaskiner får nesten noen andre svare på det.

Lenke til kommentar

neivel da får jeg hjelpe dere til en side som faktisk tester hardware oftere en dere.

Sett harddisken

i nettverket

En nettverksdisk kan være den enkleste måten å utvide lagringskapasiteten og dele filer. Vi har testet åtte aktuelle modeller.

http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...9E8690E08CC1C8F

synes gerelelt at Hw.no har blitt svakere på tester og mere flinke til og fortelle hva som kommer i markedet.

alt for mye komersielt på nettsia deres her.

synes denne siden har blitt svakere det siste året

Lenke til kommentar
neivel da får jeg hjelpe dere til en side som faktisk tester hardware oftere en dere.

Sett harddisken

i nettverket

En nettverksdisk kan være den enkleste måten å utvide lagringskapasiteten og dele filer. Vi har testet åtte aktuelle modeller.

http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...9E8690E08CC1C8F

synes gerelelt at Hw.no har blitt svakere på tester og mere flinke til og fortelle hva som kommer i markedet.

alt for mye komersielt på nettsia deres her.

synes denne siden har blitt svakere det siste året

6133018[/snapback]

Enig på mange punkter der :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...