Øssa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Edit: Det verste jeg vet med den franske skolen er gym, og ikke-likestilling i dette faget. Jeg og en venninne springer 3*500m noeyaktig like fort. Jeg fikk 10/20, hun 18/20. Jeg kan ikke fatte hvordan i innerste helvete det kan vaere lovlig. Det oedelegger dessuten gjennomsnittet mitt fullstendig. Moekkafag. 6113553[/snapback] Hva skjedde med: kvinner og menn er ulike fra naturens side? Dere er bygget annerledes og er sterkere. Det er bare naturlig at du får høyere krav en henne. 6114777[/snapback] Jenter kan da trene de og. Jeg er i dårlig form, men jenter som ikke har noen slags form for form i det hele tatt får likevel bedre i gym en meg. Hadde jentene trent hadde de vert mye bedre u gym enn meg, sånn er det. Men nei. jenter skal slippe å trene de for å få bra i gym, de gjør det uansett. Det jeg ikke liker med skolen er overnevnte og at norsk og engelsk er så utrolig elendig lagt opp på yrkesfag. I engelsken er vi så vidt bortom fagengelsk men har maasse om englands historie fra 17-1800 tallet. Hva faen skal en automatiker med det? I norsken synes jeg godt vi kunne lært ting vi kunne fått bruk for i arbeidslivet, men nei! Vi lærer kun om norsk litteraturhistorie og om massemedier. Hva faen skal en Automatiker med det? en siste ting som irriterer meg er evneveike lærere. en av våre lærere virker som om han ikke har noen slags kompetanse i det hele tatt. Spør man ham et spørsmål han ikke kan svare på snur han seg sakte rund og spaserer bort fra deg uten å si et pip. Hva er dette for slags tull? Blir rett og slett forbannet der jeg sitter og lurer med spørsmålene mine. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg jobbet og slet hele første terminet og fikk 4.? i snitt, ei jente som er stille hele tiden, ofte ikke gjør lekser , ikke deltar i gym osv.. fikk 4,3 i snitt. *Hate* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Jeg jobbet og slet hele første terminet og fikk 4.? i snitt, ei jente som er stille hele tiden, ofte ikke gjør lekser , ikke deltar i gym osv.. fikk 4,3 i snitt. *Hate* 6115279[/snapback] Hallo? Det er uniterressant. Jeg kan ikke si at jeg har jobbet livet av meg hverken på ungdomsskole eller GK - men har da holdt meg godt over fem i snitt. Vi har forskjellige utgangspunkt - og jeg synes ikke akkurat 4,3 uten å jobbe er så mye og skryte av. Og jeg har blandt annet tatt et "studieretningsfag" - teller som åtte timer, samfunnslære, to timer og et annet to timers valgfag - totalt 14 timer ekstra i løpet av siste året. Joda, jeg har jobbet, men ikke slitt forferdelig. Det er mulig. Endret 16. mai 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg jobbet og slet hele første terminet og fikk 4.? i snitt, ei jente som er stille hele tiden, ofte ikke gjør lekser , ikke deltar i gym osv.. fikk 4,3 i snitt. *Hate* 6115279[/snapback] Hvis du jobber og sliter for 4.? i snitt, er det ikke rart du er sur. De fleste som får ~4 i snitt i min klasse oppfører seg som jenten du snakker om. De som jobber og sliter ligger nærmere 5-6. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Dårlig karakter fikk jeg også ja.... men er mest sur for at folk som ikke jobber bare flyter opp til karakterene. Endret 16. mai 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Du hater vell meir skolen når du går på ungdoms- og barneskolen.. Og tenker vell mer på utdannelsen på Vidregående... Går i 9. klasse å hater får det meste å dra meg selv opp av senga kl.8 om morraen.. Fagene er helt greie lærene er nå også ganske greie Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Går i 9. klasse å hater får det meste å dra meg selv opp av senga kl.8 om morraen.. Da sitter jeg på skolen, så ædda bædda :S Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Går i 9. klasse å hater får det meste å dra meg selv opp av senga kl.8 om morraen.. Da sitter jeg på skolen, så ædda bædda :S 6115330[/snapback] Jeg står opp klokken 06.00 hver dag, for å rekke bussen min som går klokka 07.20. Jeg begynner 08.00. Æddabædda. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Går i 9. klasse å hater får det meste å dra meg selv opp av senga kl.8 om morraen.. Da sitter jeg på skolen, så ædda bædda :S 6115330[/snapback] Jeg står opp klokken 06.00 hver dag, for å rekke bussen min som går klokka 07.20. Jeg begynner 08.00. Æddabædda. 6115339[/snapback] Jeg står opp senest 0615 for å få trent før skolen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Patrick.M, jeg begynner på skolen før deg da hva gjør du i 1t og 20min før bussen går btw ? :o Endret 16. mai 2006 av espennyh Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Patrick.M, jeg begynner på skolen før deg da 6115378[/snapback] Når? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 skolen min bynner kl.9 6115389[/snapback] Gå å legg deg, din heldiggris. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Går i 9. klasse å hater får det meste å dra meg selv opp av senga kl.8 om morraen.. Da sitter jeg på skolen, så ædda bædda :S 6115330[/snapback] Jeg står opp klokken 06.00 hver dag, for å rekke bussen min som går klokka 07.20. Jeg begynner 08.00. Æddabædda. 6115339[/snapback] Jeg står opp senest 0615 for å få trent før skolen. 6115362[/snapback] skolen min bynner kl.9... og bussen går halv 9 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Patrick.M, jeg begynner på skolen før deg da 6115378[/snapback] Når? 6115387[/snapback] 07.50.. men halve klassen kommer 08.00, lærerne kommer altifra 07.55 - 08.15 så er slappt uansett.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hater sure lærere uten humor, og forskjellsbehandling! Er selv veldig heldig, og har bare greie å snille lærere Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg hater elever som hater alt med skolen. De elevene (som oftest fjortiss-jenter) som skal klage på alt, som ikke følger med, som spør sidepersonen (ikke sidemannen, likestilling veitdu) om alt som sutrer fordi personen ikke får sitte ved siden av bestevennen. Jeg er så møkklei. Forrige uke byttet vi plasser, to av jentene som før satt ved siden av hverandre satt no to forskjellige plasser. Hun ene ved siden av meg( ). Og med en gang begynner hun å ramse opp all verdens forskjellige grunner til at hun ikke kan sitte der. "Ser så dårlig, når jeg sitter så langt bak", "Jeg klarer jo å sitte ved siden av [bestevennen] uten å bråke" osv. Det tok èn dag. Èn dag. Dagen etter har hun byttet plass, slik at hun sitter ved siden av venninen igjen. Og de snakker som bare det i timene. Læreren bryr seg ikke, pga at det er de. Hadde dette vært snakk om meg, så kunne jeg bare glemme det. Jeg hater lærere som tror de er verdens beste. De som alltid har rett, som aldri tåler at en elev motsier han/henne. Det er så mange dårlige lærere rundt om kring at det er helt utrolig. Sist men ikke minst, - jeg hater at skolen gjør så lite mot mobbing. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hater å stå opp tidlig :/ Hater lekser! Men ellers er det greit med skole hehe!! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg står opp klokken 06.00 hver dag, for å rekke bussen min som går klokka 07.20. Jeg begynner 08.00. Æddabædda. 6115339[/snapback] Er du syk gutt? Jeg står opp 40 min seinere enn deg og rekker å dusje og spise frokost før jeg tar bussen 07.10. Nøye tima Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Bussen min går 7.00, men det er dritt kjipt og sitte på bussen og dasse i 45 min for og så gå i et kvarter ned til skolen. Så jeg tar sykkeln fatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå