Gå til innhold

Hva hater du mest ved skolen?

Sidious

Anbefalte innlegg

ja men vil jeg gå på skolen med ingrodde klogger?

Nei det vil jeg ikke, så derfor allmen..

6104345[/snapback]

Og da får du virkelig takle den relativt grunnleggende matten.

6104350[/snapback]

ja, men hvorfor?

Jeg kommer aldri i livet mitt til å ha bruk for det tullet jeg lærte der...

6104375[/snapback]

Hvilken videre utdanning trenger du NULL matte for aa faa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei det er jo ikke det da..

Hvis du skal gå almen kan du ikke ikke ha matte første året..

6104316[/snapback]

Du kan ikke ha matte foerste aaret nei...

Du kan gaa andre linjer enn almenn :)

6104324[/snapback]

ja men vil jeg gå på skolen med ingrodde klogger?

Nei det vil jeg ikke, så derfor allmen..

6104345[/snapback]

Og da tar du et valg.

6104368[/snapback]

Du er bare håpløse og vil stå på at det du har sagt er rett selvom du inser at det er på tryne

Lenke til kommentar
Du er bare håpløse og vil stå på at det du har sagt er rett selvom du inser at det er på tryne

6104389[/snapback]

Jeg blir lettere pinlig berørt over at du går allmenn... Hva skulle du bli, siden du ikke trenger matte eller andre fag?

6104401[/snapback]

russ :fun:

Lenke til kommentar

Jeg hater at skolen jeg går på er norges ghetto!

ja går på sogn, og nei jeg er ikke rasist. men jeg føler meg som en turist på skolen, siden det er så få lys hudede...

Men noen uker igjen nå, så er jeg ferdig der! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Jeg hater ingenting ved skolen, men det er noen aspekter med skolekangen som irriterer meg. For eksempel at vi må ha et tredje fremmedspråk på VGS.

6103989[/snapback]

Trodde det bare var 2 fremmedspråk jeg... engelsk og tysk/fransk/spansk.

Regner du Nynorsk som et fremmedspråk?

Lenke til kommentar

Det er irriterende med bråkete folk som avbryter og ødelegger den muntlige karakteren til andre elever. Lærere som ikke takler konstruktiv kritikk er heller ikke noe artig.

Og alle idiotene som på død og liv skal lufte foran i klasserommet når de sitter bakerst med en tjukk jakke på seg! Til sist vil jeg si at det er noe drit når vi får ørten prøver rett etter hverandre..og lærere som sier at man skal svare k-o-r-t burde ikke godta lange svar. Det er misledene! :hrm:

:p

Lenke til kommentar
Jeg hater feite jenter som får ståkarakter i gym.

Jeg hater stille jenter som får ståkarakter i fag hvor brorparten av karakteren settes på muntlig deltakelse i timene.

Jeg hater inkompetente lærere som gir de overnevnte jentene de karakterene de absolutt IKKE fortjener.

6104023[/snapback]

Enig. Jenter slipper lettere unna enn gutter, og det er jeg så dritt lei. Det gjør det så utrolig vanskelig for oss jenter som virkelig jobber for karakterene våre å rettferdiggjøre oss selv, for guttene sier uansett bare: "Ja, du er jo jente, selvfølgelig fikk du 6." :(

Lenke til kommentar
Jeg hater feite jenter som får ståkarakter i gym.

Jeg hater stille jenter som får ståkarakter i fag hvor brorparten av karakteren settes på muntlig deltakelse i timene.

Jeg hater inkompetente lærere som gir de overnevnte jentene de karakterene de absolutt IKKE fortjener.

6104023[/snapback]

Jeg kjenner følelsen :wallbash: .

Lenke til kommentar

Alt. Å stå opp før sola for å gå ned på skolen og lese masse tørre teorier eller sitte på forelesning og høre på en enda trøttere professor. Senere er det oppgaveskriving der man skal innom flest mulig av de tørre teoriene og vise at man har forstått dem, før semesteret avsluttes med en firetimers skrivemaraton der du skal gulpe opp mest mulig av det som står i lærebøkene dine.

En av lærerne/foreleserne mine sa på veiledning engang at dette systemet jo er helt korka. I arbeidslivet blir du ikke overlatt til deg selv med bare hodet ditt til hjelp. Hvis du er usikker på noe kan du alltid slå det opp i en bok eller spørre en kollega. Ingen forventer at du skal gå rundt og huske alle sinnssvake modeller og teorier. Bare under utdanningen. Fyfaen, jeg gleder meg så sjukt til å bli ferdig med dette pisset.

Og til dere som tror jeg tar dette useriøst, jeg har fremdeles til gode å få lavere karakter enn B. Det er ikke innsatsen det står på. Det er bare så jævla...teit. Kjedelig. Talentløst. Grrrr! Jeg skulle valgt yrkesfaglig studieretning og levd lykkelig som tømrer eller noe nå.

Til alle dere som er i tvil, ikke gå for allmenn!

Lenke til kommentar
Alt, egentlig. Elektro suger.

6104772[/snapback]

Gjorde jeg til tider også egentlig.. Den perioden det gikk i bare teori om masse unyttig piss.. Men nå ser jeg lyst på det igjen :)

Jeg hater å ta den jævla, tidlige seks på åtte bussen for å rekke skolen.

Da har jeg egentlig hatt skole i 4 minutter.. (men er aldri kommet lærer da..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...