Gå til innhold

Hva hater du mest ved skolen?

Sidious

Anbefalte innlegg

Jeg vil også legge til at GYM er det største møkka faget, og har ikke en faens dritt med skole og gjøre.

Karakter i dette faget burde ikke eksistert heller en rubikk på arket hvor det blir ført "Oppmøtt"/"Ikke tilstede".

Fotball/Dans/Baskett har ingen faens ting med hva/hvor jeg skal få lov til å studere.

Ingen helvetes anelse hvor jævlig jeg hater dette faget, lærerne er så forkjellige i tillegg. Dette faget kan brenne....

X-Antall banneord er med på å fremheve min følelser. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hater feite jenter som får ståkarakter i gym.

Jeg hater stille jenter som får ståkarakter i fag hvor brorparten av karakteren settes på muntlig deltakelse i timene.

Jeg hater inkompetente lærere som gir de overnevnte jentene de karakterene de absolutt IKKE fortjener.

6104023[/snapback]

-Åh jeg er så sykt enig, vi har mange eksempler av slike i klassen min...

Jentene i klassen som ikke klarer hoppe over en kasse får 5 i gym fordi de er jenter, men jeg får 4 pga jeg har en fysikk som tilsier at jeg er i bedre form...

-I både Historie og Sl har vi to jenter som er skikkli nerder, de har ikke rekt opp hånna eller tatt inisjativ til noe som helst samtaler...

Og begge desse faga skal baserest på aktivitet i timene samt karakterer på prøver. jeg får alltid 4+ på prøvene og er veldi muntli aktiv..Jeg får 4..

De får 5 på våre tre prøver og får seffern 5 i boka

-Og jeg hater at søte jenter kan snakke mer en gutta i timene!!

Lenke til kommentar

Slik er det her også, de som er aktive i gymmen og gjør det de får beskjed om, får dårligere enn de pinglete og tykke (av og til) jentene som gjemmer seg i hjørnet av hallen når ballen kommer mot dem..

Og alle jentene som "glemmer" gym klær heile tida får bra karakter...

Endret av kezoom
Lenke til kommentar

Jeg hater stille jenter som får ståkarakter i fag hvor brorparten av karakteren settes på muntlig deltakelse i timene.

Jeg hater inkompetente lærere som gir de overnevnte jentene de karakterene de absolutt IKKE fortjener.

6104023[/snapback]

Jentene i klassen som ikke klarer hoppe over en kasse får 5 i gym fordi de er jenter, men jeg får 4 pga jeg har en fysikk som tilsier at jeg er i bedre form...

-I både Historie og Sl har vi to jenter som er skikkli nerder, de har ikke rekt opp hånna eller tatt inisjativ til noe som helst samtaler...

Og begge desse faga skal baserest på aktivitet i timene samt karakterer på prøver. jeg får alltid 4+ på prøvene og er veldi muntli aktiv..Jeg får 4..

6104095[/snapback]

amen

Lenke til kommentar
Hvis de får en blank femmer på prøvene synes jeg ikke det er så urettferdig, BestO.

6104107[/snapback]

jeg syns, siden dette er et muntli fag, og da skal man være med i timene!!

Slik er det her også, de som er aktive i gymmen og gjør det de får beskjed om, får dårligere enn de pinglete og tykke (av og til) jentene som gjemmer seg i hjørnet av hallen når ballen kommer mot dem..

6104109[/snapback]

ja, veit!

Samme nerdejentene står på samme plassen uansett hvaslags sport vi spiller...

Og de får samme karakter som meg..

YARRRR!

Lenke til kommentar

6104023[/snapback]

Skole bibelen detta!

6104095[/snapback]

amen

6104111[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg vil også legge til at GYM er det største møkka faget, og har ikke en faens dritt med skole og gjøre.

Karakter i dette faget burde ikke eksistert heller en rubikk på arket hvor det blir ført "Oppmøtt"/"Ikke tilstede".

Fotball/Dans/Baskett har ingen faens ting med hva/hvor jeg skal få lov til å studere.

Ingen helvetes anelse hvor jævlig jeg hater dette faget, lærerne er så forkjellige i tillegg. Dette faget kan brenne....

X-Antall banneord er med på å fremheve min følelser.  :p

6104086[/snapback]

Second that :cool:

Lenke til kommentar

Jeg hater at lærene sier "hvorfor er du her da, hvis det er så kjedelig som du sier, det er jo tross alt frivillig" men det er ikke mye frivillig. Hvis man ikke går videregående kommer man ingen vei i livet. Da blir man sittende i kassa på Rema hele livet, og kanskje man er så heldig at man får ansvaret for frukten etter å ha jobba der i en del år.

Åsså hater jeg nerder som alltid vet svaret, gjør lekser, og er elsket av lærerne.

Lenke til kommentar
Jeg hater at lærene sier "hvorfor er du her da, hvis det er så kjedelig som du sier, det er jo tross alt frivillig" men det er ikke mye frivillig. Hvis man ikke går videregående kommer man ingen vei i livet. Da blir man sittende i kassa på Rema hele livet, og kanskje man er så heldig at man får ansvaret for frukten etter å ha jobba der i en del år.

Åsså hater jeg nerder som alltid vet svaret, gjør lekser, og er elsket av lærerne.

6104199[/snapback]

Hvis du har den der innstillingen kommer du nok ikke langt uansett :) Og JO, det er valgfritt. Du kan velge aa sitte i kassa paa Rimi :)

Det aa hate folk som gjoer det de skal og kan de de skal kunne er bare et tegn paa at du er sjalu og tar utdanningen din svaert userioest.

Lenke til kommentar

Hater arrogante lærere. Lærere skal være elevenes assistenter. Lærerne skal være der for elevene og hjelpe de med det de trenger når de trenger det.

Innfør brukerstyrt assistent ordning i skolen istedet for lærere, ikke bare for gamlinger og psykisk utviklingshemmede.

Lekser skulle vært gjort ulovlig. En skal jobbe på skolen og ferdig med det. Ikke noe tøv om ekstra skolearbeid i fritiden. Viktig å skille business and pleasure.

Nei til mongoer i klassen, med det mener eg idioter som ikke har lyst til å være der slik som bråkmakere og annet pakk. Med andre ord innfør frivillig oppmøte slik at disse ikke forstyrrer de som går på skolen for å lære.

Nei til karakterer i skolen. Karakterer er bare en kontrollmekanisme lærerne har over elevene. Fjerner vi karakterene er vi ett skritt nærmere å gjøre lærerne om til assistenter for elevene. Å ha karakterpresset hengende over seg er heller ikke bra for helsen og konsentrasjonsevnen.

La elevene få velge hvilke fag de vil kvitte seg med tidligere gjerne i barneskolen. La de få velge vekk søppelfag som naturfag, matte, norsk og nynorsk etc. Dagens samfunn blir i større grad spesialisert og det er viktig at skolen gjenspeiler og holder følge med de generelle samfunnstendensene.

Er masse annet og som må bli gjort i skolen. Stem meg inn som kunnskapsminister!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...