Gå til innhold

Hva hater du mest ved skolen?

Sidious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg står opp klokken 06.00 hver dag, for å rekke bussen min som går klokka 07.20. Jeg begynner 08.00.

Æddabædda.  :hrm:

6115339[/snapback]

Er du syk gutt? :p Jeg står opp 40 min seinere enn deg og rekker å dusje og spise frokost før jeg tar bussen 07.10. Nøye tima :D

6115672[/snapback]

Det er du som er syk!

Jeg står opp 0630 og sykler til skolen rundt 0755. Starter 0815.

Lenke til kommentar

hehe er det konkuranse om hvem som står opp tidligst? :wee:

vel jeg står opp klokka 5 hver morgene for så å sette på kaffetrakteren og ta en dusj mens kaffen står å putrer å går, så mekker jeg frokost og niste og heller en del kafe over på termosen så jeg har noe på skolen også :)

så klokka 6:15 labber jeg ned å tar bussen som går 6:45 :cool:

men det er ikke det jeg hater med å gå på skolen, syntes det er litt fint å stå opp så tidlig jeg :)

men det værste med skolen er nok forventningspresset fra lærerne og alt vi MÅ gjøre som vi aldri får gjort, skulle man ha gjort det måtte man ha trappet ned på soving og drikket mer kaffe og sluttet med pauser :hrm:

Lenke til kommentar
Firesky: Hvem mener du skaper forventingspresset?

6116308[/snapback]

er jo lærerne,

dem stadig forventer at vi skal ha ferdig ditt til den dagen og datt til neste dag sammtidig som dem gir ut nye oppgaver og holder oss kontstant stressa

Lenke til kommentar
Jeg hater det at skolen er en 24/7 aktivitet. Når jeg kommer hjem er det alltid noe å gjøre. Skolen er aldri helt over.

6116617[/snapback]

Det spørs hva du gjør den til. Jeg har rukket totalt "14 skole-uketimer" på fritiden siste skoleår - uten at det har gjort meg mindre sosial eller gjort at ejg ikke kan gå ut. Skal dog sies at jeg ofte hopper bukk over lekser - men er vel egentlig bare i matte vi har lekse på fast basis. Til dels tysk også, men det kommer jeg meg da unna.

Lenke til kommentar

Lekser ja...heldigvis får vi ikke så mye lekser på vår skole (etter min mening - mulig andre er uenige). Derimot blir det en masse lesing før prøveukene, da kan det fort bli 5-7 prøver på en-to uker. Og disse prøvene kommer med 5-6 ukers intervall.

Lenke til kommentar

Det jeg personlig ikke liker på videregående skole er smålekser. For meg så passer det alltid mye bedre med store oppgaver, og jeg gjør aldri smålekser. Syntes det er unødvenig av lærere å skjekke slike smålekser når elevene er så godt som voksene. Det er resultatet som skal telle, ikke hvordan man kom seg dit. Man skal selvsagt få pluss for å møte opp og slikt, men hva man gjør hjemme for å lære seg stoffet burde vært en personlig sak.

Lenke til kommentar

Det jeg missliker mest med skolen er for øyeblikket 9 timer i uken med elektriske industri innstalasjoner. Bah, det er slitsomt å være fukusert når man på 3. uke på rad har gått igjennom gamle eksamens oppgaver :thumbdown:

Men det jeg missliker jevnt over hele skole året må være at jeg må vente i 30 min på bussen mandag-torsdag og 2 timer på fredager, pluss at jeg "må" opp 6:30 om morgenen for å rekke å dusje å sipse (bussen går 7:30).

Lenke til kommentar
Det jeg missliker mest med skolen er for øyeblikket 9 timer i uken med elektriske industri innstalasjoner.

6119688[/snapback]

Du valgte linjen selv...

6119697[/snapback]

Akkurat som alle andre her, men det er alltid ting en misliker, uansett hvilken linje man velger.

Lenke til kommentar

Skolen er hva man gjør den til... Jeg gjør ingenting... bare sitter og hører på musikk og snakker med andre og jeg har vel 4.5 i snitt. Eneste jeg kan bra er å se ut som jeg er veldig opptatt og gjør mye...

Det jeg hater mest er vel at jeg må stå så hinsides tidlig opp...(nei jeg vet at å begynne halv ni ikke er gale, men jeg syns det...)

Og leksene jeg burde ha gjort men jeg ikke gjør, gjør meg lite.. Prøver som man må pugge til er det som er ille.. Jeg utsetter og utsetter til natten før prøven. Men det virker allikevel som jeg klarer meg fint. Tar det med ro. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...