Gå til innhold

Hva hater du mest ved skolen?

Sidious

Anbefalte innlegg

Personlig er det vel mest enkelte emner jeg hater. Kjemi og fysikk var et mareritt, matte er jeg heller ikke noe stor fan av (selv om enkelte områder innen matte er interessante samt morsomme).

Å våkne opp tidlig om morgenen er heller ikke alltid så morsomt, men jeg klarer det ganske bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater feite jenter som får ståkarakter i gym.

Jeg hater stille jenter som får ståkarakter i fag hvor brorparten av karakteren settes på muntlig deltakelse i timene.

Jeg hater inkompetente lærere som gir de overnevnte jentene de karakterene de absolutt IKKE fortjener.

Lenke til kommentar
Jeg hater feite jenter som får ståkarakter i gym.

Jeg hater stille jenter som får ståkarakter i fag hvor brorparten av karakteren settes på muntlig deltakelse i timene.

Jeg hater inkompetente lærere som gir de overnevnte jentene de karakterene de absolutt IKKE fortjener.

6104023[/snapback]

Du beskriver ei i klassen min, er forsåvidt helt enig. :hrm:

Endret av emes
Lenke til kommentar

Jeg hater det faktum at du aldri er "ferdig" på skolen, det er alltid noe som henger over deg. Personlig syntes jeg en jobb fra 8-16 er enklere, for da er du som oftest (avhengig av jobb) ferdig når du går ut av døra.

Høyere krav til lærerene, mindre vekt på fravær og mer vekt på karakterer.

Folk trenger da faen ikke å være i hver eneste naturfag time for å få en sekser?!! Da selv studium går heeeeeelt fint, at noen stryker grunnet fravær selv om de er skam dyktig i faget blir for teit.

VGS har litt å lære av universitet, faglig innsikt handler om mer enn tilstedeværelse.

Endret av chills
Lenke til kommentar

Jeg hater fraværsystemet på VGS.

Jeg hater at det er så UTROLIG stor forskjell på lærerne, og at det avgjør hviilken karakter du får.

Jeg hater å ta den jævla, tidlige seks på åtte bussen for å rekke skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...