Sidious Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Personlig er det vel mest enkelte emner jeg hater. Kjemi og fysikk var et mareritt, matte er jeg heller ikke noe stor fan av (selv om enkelte områder innen matte er interessante samt morsomme). Å våkne opp tidlig om morgenen er heller ikke alltid så morsomt, men jeg klarer det ganske bra. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg er så glad for den utdannelsen jeg får! Jeg elsker det. Man hater ikke skolen... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Skole er vel og bra, har ikke noe imot den. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg hater ingenting ved skolen, men det er noen aspekter med skolekangen som irriterer meg. For eksempel at vi må ha et tredje fremmedspråk på VGS. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Fagene er greie, men det er noen lærere som gjør dem dønn Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hater ikke skolen, men hater et par lærere Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Tror ikke det er noe med skole jeg ikke hater. Vi lærer jo noe nyttig av og til, og det er forsåvidt greit. Men that's it. Lenke til kommentar
different Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Naturfag, 9/14 av klassen min, skolen i seg selv, stå opp tidlig. Og ikke minst, enkelte lærere. Fagene er greie, men det er noen lærere som gjør dem dønn Hater ikke skolen, men hater et par lærere Så sant, så sant. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Matte. Heldgivis stod jeg på seneste tentamen, strykprosent på 40, og jeg fikk 2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg hater feite jenter som får ståkarakter i gym. Jeg hater stille jenter som får ståkarakter i fag hvor brorparten av karakteren settes på muntlig deltakelse i timene. Jeg hater inkompetente lærere som gir de overnevnte jentene de karakterene de absolutt IKKE fortjener. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Likar svært godt utdanninga eg fåt, men hatar det jævla karakterpresset eg har. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Da jeg var elev/student mislikte jeg favorisering. Da jeg var lærer mislikte jeg frekke/utakknemlige elever. Lenke til kommentar
different Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Jeg hater feite jenter som får ståkarakter i gym.Jeg hater stille jenter som får ståkarakter i fag hvor brorparten av karakteren settes på muntlig deltakelse i timene. Jeg hater inkompetente lærere som gir de overnevnte jentene de karakterene de absolutt IKKE fortjener. 6104023[/snapback] Du beskriver ei i klassen min, er forsåvidt helt enig. Endret 14. mai 2006 av emes Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Jeg hater det faktum at du aldri er "ferdig" på skolen, det er alltid noe som henger over deg. Personlig syntes jeg en jobb fra 8-16 er enklere, for da er du som oftest (avhengig av jobb) ferdig når du går ut av døra. Høyere krav til lærerene, mindre vekt på fravær og mer vekt på karakterer. Folk trenger da faen ikke å være i hver eneste naturfag time for å få en sekser?!! Da selv studium går heeeeeelt fint, at noen stryker grunnet fravær selv om de er skam dyktig i faget blir for teit. VGS har litt å lære av universitet, faglig innsikt handler om mer enn tilstedeværelse. Endret 14. mai 2006 av chills Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Det å jobbe hjemme kan til tider være et veldig ork. Er heller ikke alltid like lett å måtte stå opp så tidlig, men det er jo bare de første fem minuttene. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 LarsP: Hvorfor skulle feite jenter ikke få ståkarakter i gym? Så lenge de er aktive i timen, og gjør som de blir bedt om. Med mindre det var noe jeg gikk glipp av? :o Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg hater fraværsystemet på VGS. Jeg hater at det er så UTROLIG stor forskjell på lærerne, og at det avgjør hviilken karakter du får. Jeg hater å ta den jævla, tidlige seks på åtte bussen for å rekke skolen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg hater stille jenter som får ståkarakter i fag hvor brorparten av karakteren settes på muntlig deltakelse i timene. 6104023[/snapback] Jeg hater de jentene LarsP nevner som får SEKS - toppkarakter - muntlige fag. Vi snakker bla. Norsk muntlig og naturfag. Blir gal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå