Gå til innhold

Driverproblemer? Gainward 7800GTX


Anbefalte innlegg

Når jeg spiller HL2DM bruker jeg 2AA og 4AF...dette har gått greit med unntak av et par ganger da pcen fryser. Så for ikke så lenge siden aktiverte jeg v-sync fordi det ble så mye tearing. Men det var her problemene kom. Jeg fikk blåskjerm eller pc frøs etter noen få minutter. Jeg koblet ikke helt med en gang at v-sync hadde noe med dette å gjøre, men en kar jeg kom i kontakt med (han har 7800GT) sa at han tidligere hadde dette problemet i HL2DM, men det var pga at han hadde på AA/AF, etter at han deaktiverte dem gikk det greit. Blå-skjermen viste at det er feil med skjermkort driveren....og det er for så vidt greit nok. Jeg bruker versjon 81.98, jeg vet det finnes nyere, men er usikker på om disse er forbeholdt 7900-kortene. Bør jeg oppdatere til dem?

 

I tillegg sa han der fyren at dette er et kjent NVIDIA problem, og at ATI er bedre pga det, er noen enig/uenig i det på bakgrunn av historien?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yessss! Nå har jeg spilt i 2 timer med V-sync og AA/AF. med 84.21 driveren.

Men jeg tror jeg drøyer litt med den beta-driveren inntil videre...hadde prøvd den visst problemene fortsatte...

 

Så da er det ikke noe Big Deal enten jeg velger NVIDIA eller ATI da...det som han karen sa er vel kanskje basert på hendelser før de siste driverne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...