Ascubal Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Tja, spørsmålet står vel i overskriften, klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg skal ha.. Fire Atronach'n er jo ikke akkurat kraftig når jeg er i level 21, Frost Atronachen er litt bedre, men er for svak den også.. Storm Atronachen er kraftigere men treig treig treig... Levler disse opp med spillern? Eller har de standard level som de andre "frittgående" atronachene? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Ehm.. Kan du ikke bare lage en av hver da? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Kan bare ha en om gangen.. har prøvd alle men får ikke helt bestemt meg.. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Brukte en storm, men synes den ble for treg. Lenke til kommentar
Entmaster Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Brukte en is en jeg, synes det var en grei mellomting, den holdt nogelunde følge, og klarte å slå fra seg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå