cantscrew Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ok alle her vet jo at AMD T BIRD prosessoren hadde forskjellige navn / utgaver. Man kan bare av navnet si om denne er ferdig låst opp og om den er like overklokkings vennelig som andre utgaver. Det er derfor jeg lurer på om det er det samme med XP Prosessoren. Det hadde vært kjempe fint om noen kunne skrive inn hvilke cpu versjoner som er best, hvis noen vet så klart. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 XP cpu'en som har det høyeste ytelsestallet er raskest/best/ytelse. Hvis det var det du mente. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Mener at i allefall alle skal ha låst multiplier, desverre.... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg ville gått for en XP2400. Evt XP2700 hvis den ikke blir for dyr. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Enig der, gå for XP 2400, liker lyden av 2GHz Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Enig der, gå for XP 2400, liker lyden av 2GHz Lenke til kommentar
cantscrew Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Ok, det var ikke helt det jeg mente her. Skal prøve å forklare litt bedre. På min AMD Athlon T Bird prosessor, på den lille brikken i midten, står det er serienummer og noen bokstaver. Tror det står ahyla eller noe sånt noe, lenge siden jeg har sett den. Dette skulle være en bedre cpu enn andre som hadde et annet serienummer / navn. Det er det jeg egentlig lurte på om det er noen som vet om det er det samme for XP prosessorene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå