hifiman Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei... har akkurat satt sammen mine nye pc`deler , alt er montert etter "boka" og alle viftene kjører , harddisken spinner. men det kommer ikke noe bilde på skjerm... har sjekka absolutt alt samtidig prøvde å bytte ut ram og skjermkort for å sjekke om dette var problemet... Kan noen være så snill å hjelpe meg , er helt desperat... ps! her hardware lista: CPU: AMD semperon 3000 socket 754 Hovedkort:ASUS K8N Harddisk:Seagate 160GB s-ata II harddisk, hovedkorter støtter sata I men det kan det være problemet etterså jeg kopler til s-ata II harddisk ? Minne:Corsair Value 2*512MB brikker har også prøvd å starte maskinen med kun minne,cpu og skjermkort men maskinen starter ikke opp da heller Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei! SATA er bakoverkompatibelt, og du skal få skjermbilde uansett. Jeg tror det kan være noe med tilkoblingen med strøm til hovedkortet. Sjekk at det har nok strøm og at det er nok kabeler. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå