Gå til innhold

Hvilken MP3-spiller bør man kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min søster har den Packard Bell spilleren.

Spilleren er det ikke noe og utsette på.

Jeg aner ikke om den starter på samme sted som du sluttet. Men mim søster er veldig fornøyd.

Lyd kvaliteten er det ikke noe galt med heller.

Du får mye spiller for pengene :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg endte opp med å kjøpe denne. Håper at den tilfredsstiller mine behov, men hvis den ikke gjør det så har jeg 30 dager å teste den på. Det var forresten overraskende enkelt å få internettprisen i butikken, og jeg slapp å betale frakten på 90kr som jeg blir pålagt ved nettkjøp.

Lenke til kommentar
Jeg endte opp med å kjøpe denne. Håper at den tilfredsstiller mine behov, men hvis den ikke gjør det så har jeg 30 dager å teste den på. Det var forresten overraskende enkelt å få internettprisen i butikken, og jeg slapp å betale frakten på 90kr som jeg blir pålagt ved nettkjøp.

6137536[/snapback]

Gratulerer. Den er sikkert grei.

Jeg hadde tilsvarende opplevelse med å få internettpris da jeg kjøpte min Asono AB600 hor Expert. Det stod 999 på prislappen, men den kostet 699 på Experts nettbutikk bestbuy. Jeg bare sa at jeg ikke ville kjøpe den hvis jeg ikke fikk den for 699, og da var det ja med en gang:)

Lenke til kommentar

6137536[/snapback]

Gratulerer. Den er sikkert grei.

Jeg hadde tilsvarende opplevelse med å få internettpris da jeg kjøpte min Asono AB600 hor Expert. Det stod 999 på prislappen, men den kostet 699 på Experts nettbutikk bestbuy. Jeg bare sa at jeg ikke ville kjøpe den hvis jeg ikke fikk den for 699, og da var det ja med en gang:)

6138770[/snapback]

Var nok heller feilprising i butikken da denne har vært på kampanje til 699 kr.... :p

Lenke til kommentar
Var nok heller feilprising i butikken da denne har vært på kampanje til 699 kr.... :p

6140461[/snapback]

Det kan godt ha vert feilprising, men det er litt dumt at man skal måtte sjekke internett for å ikke betale for mye. Jeg sonderer nettet og leser omtaler før jeg kjøper noe, men ikke alle gjør det.

Lenke til kommentar

Hmmm. Den MPIO spilleren jeg kjøpte hadde en irriterende bakgrunnslyd som man hørte spesielt godt mellom sangene eller hvis man hørte med lavt volum.

Jeg tror faktisk jeg skal levere den inn og heller kjøpe Creative spilleren som datating anbefalte (Ikke hos Elkjøp riktignok siden prisen der er latterlig høy).

Lenke til kommentar
Hmmm. Den MPIO spilleren jeg kjøpte hadde en irriterende bakgrunnslyd som man hørte spesielt godt mellom sangene eller hvis man hørte med lavt volum.

Jeg tror faktisk jeg skal levere den inn og heller kjøpe Creative spilleren som datating anbefalte (Ikke hos Elkjøp riktignok siden prisen der er latterlig høy).

6155928[/snapback]

sikker på at det ik er noe med headsettet, prøv med flere andre typer linje ut, kanskje ev med koble den til gode høytalere. Som regel er headsettene de legger ved bare søppel, så sparer du kanskje tid og penger om det er bare headsettet som er problemet.

Lenke til kommentar

6155928[/snapback]

sikker på at det ik er noe med headsettet, prøv med flere andre typer linje ut, kanskje ev med koble den til gode høytalere. Som regel er headsettene de legger ved bare søppel, så sparer du kanskje tid og penger om det er bare headsettet som er problemet.

6156515[/snapback]

Jeg prøvde med andre øreplugger men lyden var der ennå. Det virket som om den lagde lyder når den arbeidet (og det gjør den jo nesten hele tiden). Jeg har også lest i andre forum at problemet ikke er så uvanlig med denne spilleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...