zebe Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Har startet så vidt å farme etter twilight settet for å summone bosser i silithus, men vet ikke helt hva jeg trenger for å summone. Har hørt at man må ha Large brilliant shard osv. Noen som vet om en side hvor jeg finner mer info om hva jeg trenger for å summone? EDIT: ja jeg har søkt alle steder.... Endret 14. mai 2006 av zebe Lenke til kommentar
Izor Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Du trenger bare hele settet, det gjør at "dingsen" du skal trykke på tror du er en twilight fyr. Legg merke til bonusen du for av settet Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Det du gjør er å ta på deg hetta, roben og skuldrene og trykke på en "lesser wind stone". Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Finner mye informasjon om silithus farming her Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 wow wiki løser saken!: http://www.wowwiki.com/Cenarion_Circle_Reputation_Guide Lenke til kommentar
zebe Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Finner mye informasjon om silithus farming her 6103774[/snapback] Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå