Gå til innhold

icemat eller steelpad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har testen MX518 med den hvite Icematen og det funket utrolig dårlig :dontgetit: skleid utrolig godt men musa bare hang seg heletiden :dontgetit:

men har hørt at den skal funke bra på den blå... jeg har Razer ExactMat nå, funker kjempebra :)

Endret av evilduck91
Lenke til kommentar
Jeg har testen MX518 med den hvite Icematen og det funket utrolig dårlig  :dontgetit:  skleid utrolig godt men musa bare hang seg heletiden  :dontgetit:

men har hørt at den skal funke bra på den blå... jeg har Razer ExactMat  nå, funker kjempebra :)

6229357[/snapback]

jeg har den svart og mx518 og det funker helt toppers. Det er nok det beste kjøpet av icemat, mens den gjennomsiktige funker dårligst. Icematen blir veldig ripet opp når jeg tar den med fra sted til sted, så hvis du har flere steder du gamer på ville jeg heller anbefalt en steelpad. 4d funker, men den er litt liten synes jeg. Sikler for tida etter en steelpad 5L (metall)

Lenke til kommentar

Steepad høres ut som et veldig fornuftig valg. Har ikke noen erfaringer med noen av dem, men jeg har lest og hørt en del negative sider med icemat. Som f.eks folk som har hatt problemer med enkelte optiske/laser mus, men også at man må ha glidez eller skatez som det heter for at det skal gli ordentlig å noe greier.

Jeg gikk selv for Corepad tøymatte, virker som bare det :D

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar
Steepad høres ut som et veldig fornuftig valg. Har ikke noen erfaringer med noen av dem, men jeg har lest og hørt en del negative sider med icemat. Som f.eks folk som har hatt problemer med enkelte optiske/laser mus, men også at man må ha glidez eller skatez som det heter for at det skal gli ordentlig å noe greier.

Jeg gikk selv for Corepad tøymatte, virker som bare det :D

6232883[/snapback]

jeg har den svarte utgaven og har ingen problemer, dessuten fulgte det med skatez og det funker strålende! eneste minuset er at den svarte "filmen" under lett blir ripete hvis du ikke er forsiktig

Lenke til kommentar
Gløm alt som heter Steelpad og Icemat! Kjøp deg Qpad og Qpad Glidz! Fungerer strålende til alle mus! :)

Edit: la igjen en liten leif ;)

6263730[/snapback]

Og du har prøvd alle tre eller?

6263876[/snapback]

Ja, jeg brukte Steelpad før og har prøvd min venns Icemat. Nå bruker jeg Qpad og Qpad Glidz og mener den er den beste. :)

Mvh Erling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...