Gå til innhold

icemat eller steelpad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har icemat 2ed, den er større en 1ed.....har den sorte versjonen.

Bruker denne med en razer diamondback camelon + icematgear padsurfer version 2.

Bedre gli skal du lete lenge etter!

Bruker bare icemat når jeg spiller(lenge siden nå), ellers har jeg en everglide dkt xlll matte, som jeg bruker sånn ellers, vet ikke helt hvorfor, men gjør det bare slik siden jeg har to matter :D

Edit: hvordan mus har du?

uleme: øager lyd, hvist den ikke er rein, pluss en lav lyd, som jeg ser på som koselyd da, lav hvisking når du beveger musen, men det kommer ann på hvilken mus du har :)

ville ikke si at dette er noen ulempe, bare pass på å holde matta ren ;)

Endret av kt600
Lenke til kommentar
har en Mx518...hvilken passer best til den??

er det noe forskjell på glien mellom icemat eller stelapad?

6139694[/snapback]

icemat er glass og glir bedre enn tøy og plast. vet ikke hvordan det er i forhold til metall.

Jeg har mx518 og icemat og det glir slikkelig bra. storfornøyd

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
har en Mx518...hvilken passer best til den??

er det noe forskjell på glien mellom icemat eller stelapad?

6139694[/snapback]

Broren min har en mx518, den bruker han på en icemat 2ed, å det funker utmerket!

Den glir lett og brker lite, godt kjøp: icemat 2ed.

Nå skal det sies at jeg ikke har prøvd steelpad så mye, men jeg anbefaler det jeg vet, og den er skikkelig bra ;)

Lenke til kommentar
OT: Ingen som har lagt merke til at det er en stor leif i emnet? :p 'Stealpad' oje

6144509[/snapback]

Trodde det skreves steelpad...men ok :p

"stelapad" er iallefall galt, som trådstarter skrev over, men selv om det er en del leifer her i denne posten, det er det i alle andre poster og, så er det egentlig ikke noe man trenger å komentere...selv om jeg også gjorde det nå...for poenget kommer fram uansett :)

Lenke til kommentar
OT: Ingen som har lagt merke til at det er en stor leif i emnet? :p 'Stealpad' oje

6144509[/snapback]

Trodde det skreves steelpad...men ok :p

"stelapad" er iallefall galt, som trådstarter skrev over, men selv om det er en del leifer her i denne posten, det er det i alle andre poster og, så er det egentlig ikke noe man trenger å komentere...selv om jeg også gjorde det nå...for poenget kommer fram uansett :)

6150886[/snapback]

Skrives Steelpad :thumbup: Derimot er feilen i topicet at emnestarteren skriver Stealpad :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...