fakey Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Hei, blir så inspirert av sånne abstrakte bilder hvor man leker med geometri og vrir dem 45 grader og former dem osv. Så jeg tenkte jeg skulle prøve selv. Vær snill siden dette er 1 forsøk Endret 14. mai 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Mr. Vector! Jeg digger slik design og enkelheten i det. Meget bra arbeid. har du laget alt fra grunnen selv eller har du brukt en bakgrunn? Selv så ville jeg kansje ha bruke strålene fra en sidestilt sol feks. og ikke midtstilt som nå. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Så du mener at titler som "Nybegynner ønsker kritikk" og "Hva synes dere om bildene" er mer forklarende enn mitt? Idiotisk. Ser det sånn siden du ikke har lagt inn noe på de trådene. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Så du mener at titler som "Nybegynner ønsker kritikk" og "Hva synes dere om bildene" er mer forklarende enn mitt? Idiotisk. Ser det sånn siden du ikke har lagt inn noe på de trådene. 6104335[/snapback] Vi er avhengige av rapporter fra dere brukere (denne tråden ble rapportert av en bruker). For vi har null sjanse til å gå over alt som skrives av innlegg, da det skrives tusenvis av innlegg hver dag. Har du rapportert de trådene du mener har dårlig emnefelt? Ikke? Hva klager du over da? Mer off-topic i denne tråden, og den stenges. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Mr. Vector! Jeg digger slik design og enkelheten i det. Meget bra arbeid. har du laget alt fra grunnen selv eller har du brukt en bakgrunn? Selv så ville jeg kansje ha bruke strålene fra en sidestilt sol feks. og ikke midtstilt som nå. 6103259[/snapback] Jeg digger også slik design. Alt er laget fra grunn. Figuren i midten lagde jeg i 3dsmax. Skal kanskje fikse det med sola, vet ikke helt ennå, men skal ihvertfall prøve meg på flere sånne bilder Så du mener at titler som "Nybegynner ønsker kritikk" og "Hva synes dere om bildene" er mer forklarende enn mitt? Idiotisk. Ser det sånn siden du ikke har lagt inn noe på de trådene. 6104335[/snapback] Vi er avhengige av rapporter fra dere brukere (denne tråden ble rapportert av en bruker). For vi har null sjanse til å gå over alt som skrives av innlegg, da det skrives tusenvis av innlegg hver dag. Har du rapportert de trådene du mener har dårlig emnefelt? Ikke? Hva klager du over da? Mer off-topic i denne tråden, og den stenges. 6104390[/snapback] Beklager at jeg ikke vet hvordan modereringen av dette forumet foregår. Men prøv å smil litt, det hjelper. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Les retningslinjene, så forstår du sikkert mer. Og ikke kall en avgjørelse for idiotisk, så får du stort sett et smil... sånn som nå Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ok prøver å komme med min mening. Og jeg syntes slik vector grafikk som dette er helt utrolig tøft Elsker å se slikt. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 user posted image står det ser ikke noe bilde jeg, men er vist alene om det...? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det må ha blitt fjernet nå nettopp for jeg kan heller ikke se det lengre. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Det var bare rart. Når jeg var hjemme i morges var bildet på servern, men når jeg kommer hjem er det borte? Jaja, fikset d ihvertfall. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Kjempefint! Hvilket program har du brukt, og hvordan har du laget det? Nydelig. <3 Tror dog at dette emnet hadde passet bedre inn i kategorien Forum > Digital foto og video > Visuell kreativitet. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Kjempefint! Hvilket program har du brukt, og hvordan har du laget det? Nydelig. <3 Tror dog at dette emnet hadde passet bedre inn i kategorien Forum > Digital foto og video > Visuell kreativitet. 6108401[/snapback] Har brukt 3dsmax, illustrator og photoshop. Figuren i midten er 3dsmax mens alle objekter rundt er illustrator. Dermed la jeg alt inn i photoshop og satte det sammen. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Fancy. Hva skal du bruke det til, og hva betyr tegnene i midten? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Skal ikke bruke det til noe annet enn å øve meg på sånn type design. Tegnene i midten har heller ingen betydning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå