Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problem når pcen skal skrus på

Anbefalte innlegg

jeg har nettopp bygget en pc som ikke alltid vil skru sku seg på.

knappen på strømforsyningen har lys i seg, så derfor tror jeg ikke det er noe gale med den. alle ledningene som går fra power og reset knappene har bare en pil på seg (ikke +/- symbol). kan det være at jeg har satt disse i feil vei? har har gått ut ifra at pilene er +. kabinettet mitt har ingen ledning med navn "message-led", så her er det altså ingen ledning?!? (hva gjør denne ledningen egentlig?), men kabinettet har en "alert ledning" som signaliserer når side lokket blir fjernet, men jeg fant ikke ut hvor denne ledningen skal, fordi jeg ikke fant noe om denne ledningen i noen av manualene. er message-led kanskje "alert ledningen" ?

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har ingenting å bety kva vei du sett power/reset knappene. den kanppen/ledningen som signaliserer m at døren er oppe skal kunne sløyfest siden de fleste kabinett i dag ikkje har denne... Prøv å sette i power/reset knappene, skjermkort, harddisker, minne alle ledninger fra PSU og prosessor, så prøver du å starte. Det eg nemde over er det som er nødvendig for å starte

EDIT:

Dette var vist post 100......

Endret av ZeRKoX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...