Gå til innhold

Hvilket FPS spill er "hottest" for tiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AOe: fint at du har ironien i behold, for CS er noe av det verste jeg har vært borti, og det er ikke positivt ment.

HL2 har jeg spillt ja, riktignokk de siste to brettene med koder, av frustrasjon over hvor dårlig det spillet var, med tanke på feil og slik.. selve spillet var greitt nokk egentlig.. men har vært borti bedre.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig tenkt å anbefale deg Half-Life 2: Episode 1 som kommer nå 1.juni på Steam, men så i siste post at du ikke likte HL2. Rart... Uansett, på Steam finner du også Sin: Emergence. En slags oppfølger til det originale Sin spillet. Det er underholdende dog ikke en toppklasse FPS, men absolutt verdt de 25$ det koster.

PS: Steam er ikke så dårlig som folk skal ha det til.

Lenke til kommentar
Så ikke om du hadde spilt HL2 singleplayer eller ikke, men det er ihvertfall fantastisk bra. Beste singleplayer-FPS jeg har vært borti. :)

6149028[/snapback]

Enig der, litt over en uka til Episode 1 kommer, skal kjøpe spillet på steam og spille det samme dagen det kommer ut.

Lenke til kommentar

Steam ødela spillet på den måte at det hadde en helt for jævli irriterende kopi beskyttelse.. At man MÅ ha internett for å spille ett singel player spill.

HL2 i seg selv var dårlig, pga. for mange bugs, datt ut i hytt og gevær.. Var generelt mye plaget med spillet.. så har steam og hl2 ganske langt opp i halsen ja.

Lenke til kommentar
Har Steam ødelagt spillopplevelsen? Hvordan?

6151748[/snapback]

Spillopplevelsen er vel det samme i utgangspunktet, men man kan vel si at spillopplevelsen blir kraftig ødelagt når man ikke kan få spilt spillet akkurat når man ønsker det selv. Steam har også gjort det mer attraktivt å kopiere ulovlig da en betalende Steam kunde ikke får noe som helst mer enn en som kopierer ulovlig. Siden man som betalende kunde får mye mindre hadde man kanskje trodd at det skulle være vesentlig billigere med Steam også? Men nei, jeg betalte omtrent det samme for en skikkelig utgave på DVD av HL2 som det det kostet for den strippede Steam utgaven.

Steam hadde vært en flott idé dersom man først kunne kjøpe spillet på Steam, laste ned og spille, for deretter å få den skikkelige utgaven tilsendt i posten noen dager senere.

Edit: Teknisk sett er det ikke et rent FPS spill men Deus Ex (nr.1 ikke nr.2) er noe av det beste (singel-player) som har kommet ut. Det er et FPS spill med innslag av RPG. Begynner å dra litt på årene nå men er fortsatt et solid stykke spill.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Kan ikke helt skjønne at du har hatt så mange tekniske problemer med HL2 og Steam. Det funker da helt fint det, har ikke falt ut av spillet som jeg kan huske. Det største problemet med Steam er at det i utgangspunktet legger seg i oppstarten til Windows, men det kan man jo bare å skru av. Ellers så vil jeg jo si at det ser ut som at du har peiling på FPS iogmed at du har spilt alle spillene som blir anbefalt her, og kanskje ikke trenger vår hjelp..

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Man kan da spille HL2, med steam i offline mode, og dermed når man vil? Jeg mener ihvertfall jeg har gjort det endel..

Quake 4 er nevnt før her. Må si at det var festlig å spille gjennom, men har ikke spilt det siden.

Ellers må jeg si at jeg gleder meg stort til Hellgate:London, selvom kanskje det er mer RPG enn FPS =)

Jeg må spørre trådstarter samtidig, blei litt nysgjerrig, hvorfor blei plutselig wow karrieren slutt? Jeg har ikke prøvd det enda...

Lenke til kommentar

Satte meg ned igår kveld for å installere og prøve Medal of Honor: Pacific Assault.... Reiste meg opp igjen etter 5 timer.

Verdt å prøve ihvertfall, bare mitt tips til FPS! (ellers så går det jo kanskje an å børste støv av SOF 1 og 2! :hmm: )

Lenke til kommentar
Kan ikke helt skjønne at du har hatt så mange tekniske problemer med HL2 og Steam. Det funker da helt fint det, har ikke falt ut av spillet som jeg kan huske. Det største problemet med Steam er at det i utgangspunktet legger seg i oppstarten til Windows, men det kan man jo bare å skru av. Ellers så vil jeg jo si at det ser ut som at du har peiling på FPS iogmed at du har spilt alle spillene som blir anbefalt her, og kanskje ikke trenger vår hjelp..

:dontgetit:

6153273[/snapback]

Kjøpte mitt spill noen få dager etter det var i butikken.. Var store feil på spillet som gjorde at jeg spratt tilbake i windows og slikt. Og det er rett og slett ikke godt nok. Tok lang tid før patchen kom som fikset det. Og jeg ble bare lei av hele Steam og HL2.. mest av Steam da det irriterte meg fra før av og.

Joda, jeg trenger så absolutt hjelp og tips om hva som kan være verdt å spille.

Har bare på følelsen at det er mange gode spill der ute som jeg har gått glipp av.. som kanskje dere vet om :)

Jeg har heller aldri hatt problemer med Half Life 2.

6153347[/snapback]

Selv om du ikke har hatt problemer, vil ikke si at andre ikke har hatt det ;)

Man kan da spille HL2, med steam i offline mode, og dermed når man vil? Jeg mener ihvertfall jeg har gjort det endel..

Quake 4 er nevnt før her. Må si at det var festlig å spille gjennom, men har ikke spilt det siden.

Ellers må jeg si at jeg gleder meg stort til Hellgate:London, selvom kanskje det er mer RPG enn FPS =)

Jeg må spørre trådstarter samtidig, blei litt nysgjerrig, hvorfor blei plutselig wow karrieren slutt? Jeg har ikke prøvd det enda...

6153436[/snapback]

Kan spille det etter man har registrert konto og verifisert spillet. Men er mer en prinsipp sak her.. Man skal da ikke være avhengig av internett for å spille et singel player spill

Sluttet med WoW fordi det tar for mye tid å spille egentlig. Skal man virkelig bli god kan man ikke ha noe sosialt liv virker det som. Og det ble også rett og slett for seriøst for meg, morroa ble liksom borte.. Da var det liksåreitt å slutte :)

Satte meg ned igår kveld for å installere og prøve Medal of Honor: Pacific Assault.... Reiste meg opp igjen etter 5 timer.

Verdt å prøve ihvertfall, bare mitt tips til FPS! (ellers så går det jo kanskje an å børste støv av SOF 1 og 2!  :hmm: )

6154065[/snapback]

Medal Of Honor serien har jeg spillt ferdig.. meget bra serie for øvrig :)

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...