Gå til innhold

Hvilke høytalere skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Da mine gamle Infinity høytalere har spilt sin siste sang må jeg finne meg noen nye høytalere.

Har lyttet på noen, men har ikke helt funnet ut hva jeg skal velge.

Er det noen som har noe erfaring med f.eks. Patos Basic 410 eller PSB Image T55, da disse virker interesante!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da mine gamle Infinity høytalere har spilt sin siste sang må jeg finne meg noen nye høytalere.

Er det noen som har noe erfaring med f.eks. Patos Basic 410 eller PSB Image T55, da disse virker interesante!?

6102673[/snapback]

Jeg kjøpte et 5.1 souround system fra mpx til 499,-. Super fornøyd med de. Super bra lyd og tillegg er det fra storprodusenten Logitech :innocent:

Å annbefalle om du har liten lommebok..

Lenke til kommentar

6102673[/snapback]

Jeg kjøpte et 5.1 souround system fra mpx til 499,-. Super fornøyd med de. Super bra lyd og tillegg er det fra storprodusenten Logitech :innocent:

6102683[/snapback]

Et jalla Logitechanlegg til 499 kr har ingenting i denne sammenhengen å gjøre.

At du i tillegg sier at det har superbra lyd viser jo bare at du overhodet ikke bryr deg om lydkvalitet (det er ikke vondt ment,men fakta). ;)

Hakjers: Både Patos og PSB er gode kjøp i sin prisklasse. Hvilken av de 2 du bør velge kommer mye ann på din smak. Du bør prøvelytte på begge hvis du kan.

Hvilken forsterker har du forresten?

Lenke til kommentar

6102673[/snapback]

6102683[/snapback]

Et jalla Logitechanlegg til 499 kr har ingenting i denne sammenhengen å gjøre.

At du i tillegg sier at det har superbra lyd viser jo bare at du overhodet ikke bryr deg om lydkvalitet (det er ikke vondt ment,men fakta). ;)

Hakjers: Både Patos og PSB er gode kjøp i sin prisklasse. Hvilken av de 2 du bør velge kommer mye ann på din smak. Du bør prøvelytte på begge hvis du kan.

Hvilken forsterker har du forresten?

6103050[/snapback]

Sorry, men jeg syns de fungerer utmerket. Det gjør mange andre også. Ikke alle som har like gode ører som deg dessverre. :tease::thumbup:

Lenke til kommentar

er ikke data anlegg vi snakker om her heller da, er mere i en klasse som man vil putte i stua / gutte rommet for litt ordentlig lyd

lurer og på hvilken forster trådstarter her og hvilken prisklasse han vil ha høytalere i

Lenke til kommentar
er ikke data anlegg vi snakker om her heller da, er mere i en klasse som man vil putte i stua / gutte rommet for litt ordentlig lyd

lurer og på hvilken forster trådstarter her og hvilken prisklasse han vil ha høytalere i

6104070[/snapback]

Oi. jeg tenkte data jeg.. Sorry my bad her ja:P Men er lyd i datahøytalere også da:) :dribble:

Lenke til kommentar

Kan anbefale disse fra Pioneer.

Kanon lyd, virkelig god. +at de ser bra ut også.

Gikk vist greit å bestille èn sa han i butikken, og det gjorde det. Prisen blir bare halvert, altså til ca 6000kr.

Hvis du skal ha to høyttalere må nok ned en prisklasse.

Lenke til kommentar

Gikk vist greit å bestille èn sa han i butikken, og det gjorde det. Prisen blir bare halvert, altså til ca 6000kr.

6104603[/snapback]

Et par morsome råd her. :!:

Du anbefaler altså trådstarter å kjøpe 1 høyttaler?

Lenke til kommentar

Hvis du bor slik at du kan anbefaler jeg deg og låne høytalere med deg hjem så du får prøvd de ut i rommet de skal stå i og sammen med resten av utstyret.

Har mange eksemler på kjente som har brukt flere 10.000 på utstyr og enkelte opp i 100.000 kr klassen uten og funnet det de er ute etter.

Lenke til kommentar
Hvis du bor slik at du kan anbefaler jeg deg og låne høytalere med deg hjem så du får prøvd de ut i rommet de skal stå i og sammen med resten av utstyret.

Har mange eksemler på kjente som har brukt flere 10.000 på utstyr og enkelte opp i 100.000 kr klassen uten og funnet det de er ute etter.

6105586[/snapback]

:thumbup::thumbup::yes:

Lenke til kommentar
Et par morsome råd her.  :!:

6104634[/snapback]

Tenkte mer på èn om gangen jeg da :p ser nå etterpå at det ikke var det han ville.

6110174[/snapback]

Det er rimelig dødfødt å sitte og høre på musikk gjennom en høyttaler, da går man heller ned et par prisklasser.

Lenke til kommentar
Et par morsome råd her.  :!:

6104634[/snapback]

Tenkte mer på èn om gangen jeg da :p ser nå etterpå at det ikke var det han ville.

6110174[/snapback]

man kjøper da altids høytalere i par , har man ikke råd til 2 så sparer man litt mere eller kjøper noe billigere ^^

eneste man kjøper en av er center

Lenke til kommentar

6102673[/snapback]

6102683[/snapback]

6104603[/snapback]

Uten at det er meninga å henge ut noken her nå, så synst eg dette er gode eksempler at det er ganske mange rare meninger samlet på et sted her på forumet. Vil derfor anbefale å ta ganske masse med ei lita trillebår salt og ivertfall prøvelytte før innkjøp. Surt å bruke 6k på høgtalere som ikkkje gir den lyden du vil ha.

Eller kjøpe 12 Logitech annlegg fra elkjøp og koble dei sammen. Da får du jo 12x5.1 som blir et 60.12 Annlegg som kommer til å spille fletta av enhver annen samling av støyende hermetikkbokser :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...