tbend Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei, skal kjøpe en forsterker som tar seg av Suben, kom med forslag om hva som er kvalitet og låter bra Lenke til kommentar
Boddiz_ Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Må du ha mono forsterker ?Hva med brokobling av 2 kanals? f. eks dynabel bf1702 skal vist være en heftig forsterker.... Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hva slags sub er det snakk om? Impedanse? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Første omgang Zachry 12". 4Ohm, men planen er en 12/15 Stroker ( CW ) Lenke til kommentar
LendeN Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hmm, skal ha en forsterker selv til sub, har aldri tenkt på og se på komplett når det gjelder bilstereo. så havnet jeg over denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308894 Den skal klare og drive 2x 1000 Watt sub'er meget bra etter responsen fra kundene. Er du på jakt etter mer power så har de i samme serien kraftigere http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313675 Dette er to rimelige forsterkere, og skal være ganske så bra også. Jeg skal kjøpe meg en av de når de er kommet inn på lageret til komplett. Håper på det beste Mvh Lenden Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Sjek bruktmarkedet aller først, der finner du meget mulig mye bedre ting. Ikke se deg blind på watt, det er her, som i alle forsterkere, strømforsyninga som teller Finer du f.eks en god gammel PPI, Rockford, PG el.l så ville jeg heller gått for det Lenke til kommentar
Horror Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei, skal kjøpe en forsterker som tar seg av Suben, kom med forslag om hva som er kvalitet og låter bra 6102603[/snapback] denne her eller hva med denne Jeg vil si tøffe saker til få kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå