sandra Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei! Har eit overvåkings-system som består av fire basestasjonar.Ved alarm blir desse ringt opp med ISDN og RealVNC.Dette fungerar veldig greit. På den eine basestasjonen er det no montera ADSL, og meininga er no ein skal kunne nå denne maskina via internett med RealVNC, for så å ringe derifrå til dei andre maskinene via ISDN. Eg har no testa dette, og kjem greit inn på skrivebordet til maskina som har ADSL, men når eg så prøvar å ringe vidare til ein av dei andre maskinene med ISDN, så stoppar alt opp og forbindelsen blir broten. Er det nokon som har ei forklaring på dette? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Hei!Har eit overvåkings-system som består av fire basestasjonar.Ved alarm blir desse ringt opp med ISDN og RealVNC.Dette fungerar veldig greit. På den eine basestasjonen er det no montera ADSL, og meininga er no ein skal kunne nå denne maskina via internett med RealVNC, for så å ringe derifrå til dei andre maskinene via ISDN. Eg har no testa dette, og kjem greit inn på skrivebordet til maskina som har ADSL, men når eg så prøvar å ringe vidare til ein av dei andre maskinene med ISDN, så stoppar alt opp og forbindelsen blir broten. Er det nokon som har ei forklaring på dette? 6102533[/snapback] det har sikkert med at isdn tar over som default gateway.. lett å få samme problem med vpn osv også.. I windows er trikset å redigere koblingen og velge at koblingen ikke skal brukes som default gw (høyreklikk, egenskaper, nettverk, dobbeltklikk tcp-ip, avansert, fjern hake på "bruk standard nettverk på eksterne nett") Endret 14. mai 2006 av lohelle Lenke til kommentar
sandra Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Tusen takk for hjelpa! Alt virkar fint no. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Tusen takk for hjelpa!Alt virkar fint no. 6113924[/snapback] kjekt å høre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå